13-04-2020 15:33
Witam
Po reinstalacji Androida (wersja 5.1) nie mogę pobrać ze sklepu google aplikacji Moje ING. Google Play Store go nie znajduje w sklepie. Kiedy wchodzę w konto google i historię aplikacji widzę apkę ING którą miałem wcześniej zainstalowaną, ale kliknięcie na niej kończy się komunikatem o treści poniżej:
"Twoje urządzenie nie jest zgodne z tą wersją"
Jeszcze dzisiaj rano na starej wersji Androida aplikacja działała. Jest jakieś wyjście, czy zostaje zmiana telefonu na nowszy?
14-04-2020 15:42
@Boch Znamy opisany przez Ciebie błąd. Pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Proszę daj nam jeszcze chwilę czasu aplikacja znów będzie dostępna na wersję systemu Android 5.0 i 5.1
14-04-2020 16:33
To czekam niecierpliwie
16-05-2020 12:37
Niestety, aktualizacja z 30 kwietnia nie pozwala mi na instalację aplikacji na Androidzie 5.1 Lollipop. Co robić?
17-05-2020 12:44
@Boch Czy Twój telefon jest rootowany? Jeśli tak, to nie pobierzesz aplikacji na swój telefon. W innym przypadku wyślij do nas wiadomość w Moim ING. Sprawdzimy to.
18-05-2020 16:52
Telefon nie jest rootowany. Model smartfona to Meizu M2 Note, wersja systemu Android 5.1 z nakładką systemową Flyme 6.2.1.0G.
25-05-2020 13:30
Boch W ustawieniach swojego telefonu w zainstalowanych aplikacjach znajdź Sklep Google Play.
Usuń w szczegółach aplikacji jej dane.
Następnie spróbuj raz jeszcze pobrać naszą aplikację.
Daj znać, czy się udało.
25-05-2020 23:14 | Edytowano: 25-05-2020 23:15
Ok, spróbuję.
25-05-2020 23:55
Bez zmian. Wciąż nie widzę Moje ING w sklepie Google Play. Odinstalowałem nawet GP całkowicie i zainstalowałem ponownie.
26-05-2020 22:01
W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie.
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S