20-06-2020 17:00 | Edytowano: 20-06-2020 17:01
Nic nie zgłaszałem. Poczekałem na rozwój sytuacji Aktualizacja z 3 czerwca przywróciła widzialność aplikacji w sklepie Google Play oraz możliwość jej instalacji na moim telefonie. Dzięki za pomoc.
Witaj,
w najbliższym czasie nie planujemy wdrażać kodów QR. Przekazałam Twoją sugestię do właściwego zespołu.
Udostępniliśmy jednak opcję "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", która pozwoli Ci szyb
... 18-04-2024Widząc ten post ucieszyłem się, że nie jestem sam. Tzn, że kredyt na dom i że temat ciągnie się w nieskończoność. My złożyliśmy przez doradcę zewnętrznego wniosek 26.02, po drodze jakiś brak więc do a
... 18-04-2024Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji.
Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze
... 18-04-2024