20-06-2020 17:00 | Edytowano: 20-06-2020 17:01
Nic nie zgłaszałem. Poczekałem na rozwój sytuacji Aktualizacja z 3 czerwca przywróciła widzialność aplikacji w sklepie Google Play oraz możliwość jej instalacji na moim telefonie. Dzięki za pomoc.
Jeśli logujesz się do bankowości przez przeglądarkę internetową na komputerze, to w ustawieniach wyczyść historię przeglądania lub same pliki cookiesz. Możesz też skorzystać z przeglądarki w trybie pr
... 27-11-2024Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024