04-05-2019 09:09
Jeśli wykonałeś wszystkie kroki, o których pisaliśmy wcześniej i nie przyniosły rezultatu, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany np. czat po zalogowaniu się do swojej bankowości.
Warto także spróbować skorzystać z płatności Google Pay.
05-05-2019 19:00
06-05-2019 11:53
06-05-2019 21:12 | Edytowano: 06-05-2019 21:14
07-05-2019 13:43
07-05-2019 13:48
@kucza21 wczoraj miałem update na P20 Pro androida do wersji 9.0.0.270 (C432E5R1P9), Moje ING 3.0.0 - u mnie płatności działają.
07-05-2019 17:54 | Edytowano: 07-05-2019 17:55
Proszę o cierpliwość - jesteśmy w trakcie publikacji nowej wersji. Po jej wgraniu, nie powinien występować u Ciebie kłopot z płatnościami.
09-05-2019 19:36
10-05-2019 19:41
Wiemy, że czekacie na tę aktualizację. Robimy, co możemy, żeby wprowadzić ją jak najszybciej. Proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości.
13-05-2019 23:10
Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Odpowiedź na to pytanie wymaga sprawdzenia sytuacji. Dlatego bardzo prosimy o kontakt na czacie po zalogowaniu w Moim ING w dni robocze w godzinach 8:00 - 18:00, w sobotę w godzinach 8:00 - 16:00 bądź
... 31-10-2024Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024