Odpowiedz

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Cześć!

 

Mastercard u mnie tak samo nie działa po ostatniej aktualizacji (Moje ING 3.0.0).

Telefon - Nokia 8 (HMD Global - TA - 1004)

Android 9, Security Patch Level - May 1, 2019

Build Number 00WW_5_150_SP01

 

Google Pay działa na tym samym urządzeniu.

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
WadimR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
23-05-2019
Wiadomość 41 z 91 (8 632 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Spróbuj na początku sprawdzić czy w szczegółach karty Mastercard w telefonie masz kartę ustawioną, jako domyślną do płatności telefonem. Jeżeli tak będzie, a nie będziesz mógł zapłacić kartą, to spróbuj:
1.    Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2.    Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3.    Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4.    Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5.    Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6.    Aktywuj aplikację 
7.    Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8.    Kliknij w link Zamów kartę Mastercard 
w telefonie
9.    Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10.    Aktywuj płatności kartą.


Ważne, żebyś nie miał zrootowanego urządzenia. Jeżeli nadal nie będziesz mógł zapłacić kartą Mastercard w telefonie, to napisz do nas przez czata w Moim ING przez przeglądarkę w wersji komputerowej (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00).
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 42 z 91 (8 578 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Cześć Monika! Dziękuję bardzo! Do tego próbowałem tylko usuwać aplikacje z telefonu i instalować na nowo. Okazało się że zablokowanie starej karty i stworzenie nowej - pomogło! Znowu mogę płacić kartą Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
WadimR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
23-05-2019
Wiadomość 43 z 91 (8 528 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

To dobra wiadomość Emotikon: Szczęśliwy 
Dziękujemy, że wróciłeś do nas z informacją Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 44 z 91 (8 517 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Hej, mi z kolei nie działają płatności na xiaomi mi 9,

Zmieniałem w międzyczasie telefon, pomijając pytania, stare urządzenie zostało usunięte z zaufanych, sama karta której stary telefon używał została zastrzeżona, wg artykułu który gdzieś znalazłem. Po tym odinstalowałem apke, uruchomiłem ponownie telefon, zainstalowanie apki, dodanie telefonu, dodanie nowej karty mastercard i problem dalej nierozwiązany, wszystkie zgody jakie są potrzebne są aktywne, płatność zbliżeniowa też, domyślna apka używana przez NFC moje ing. Problem też występuję jak próbowałem skorzystać z visy zbliżeniowej i tam dodać telefon. Terminal pokazuje info, że mam użyć innej karty.

Odpowiedz
0 Lajków
polish95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
31-05-2019
Wiadomość 45 z 91 (8 346 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

polish95, odpowiedzieliśmy pod Twoim pierwszym postem, tutaj.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 46 z 91 (8 321 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

(p20 pro) Problem po aktualizacji systemu do 9.0.0.270 przez hisuite i zastosowaniu sie do wskazowek na ktorych udzielono mi na infolini(identyczne jak powyższe) minał na obu telefonach(jeden z karta mastercard drugi visa). 1 czerwca platnosci zblizeniowe przestaly dzialac na obu telefonach(ing w wersji 3.0.1 soft 9.0.0.270). Ponownie zastrzeglem karte usunalem dane aplikacji usunalem urzadzenie w apce odinstalowalem aplikacje zrestartowalem telefon zainstaliwalem apke i nie pomoglo. Teraz znow czekac na to az poprawicie cos w sofcie?
Odpowiedz
0 Lajków
kucza21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
03-05-2019
Wiadomość 47 z 91 (8 101 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Jeżeli Twój telefon nie jest zrootowany, to musimy sprawdzić Twoją sytuację. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez:

- czata w Moim ING (po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę w wersji komputerowej) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 00:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00,
- przez Wiadomości w Moim ING lub
- telefonicznie 32 357 00 12.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 48 z 91 (8 095 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Mam dokładnie ten sam problem. Nowy telefon P20PRO.

Pierwszy kontakt z infolinią - wyczyść pamięć urządzeń, będzie działać. Nie działa.

Drugi kontakt z infolinią - jaki android? 9 nie obsługuje Mastercard, zmienić na Visa, będzie działać. Nie działa.

Trzeci kontakt z infolinią - przyjęcie zgłoszenia. I tutaj przy okazji zastrzeżenia karty, skasowałem też plastik. Czekam na nowy i pewnie problem wróci od nowa. Ręce opadają Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Mayki
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-06-2019
Wiadomość 49 z 91 (7 552 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

@Mayki W opisanej sytuacji warto także spróbować pobrać aplikację Google Pay. Często pobranie tej aplikacji powoduje, że Mastercard w telefonie będzie działać.
Jeśli możesz, daj znać czy to rozwiązanie pomogło. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 50 z 91 (7 430 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy