23-05-2019 15:29
Cześć!
Mastercard u mnie tak samo nie działa po ostatniej aktualizacji (Moje ING 3.0.0).
Telefon - Nokia 8 (HMD Global - TA - 1004)
Android 9, Security Patch Level - May 1, 2019
Build Number 00WW_5_150_SP01
Google Pay działa na tym samym urządzeniu.
Pozdrawiam.
25-05-2019 07:11
Spróbuj na początku sprawdzić czy w szczegółach karty Mastercard w telefonie masz kartę ustawioną, jako domyślną do płatności telefonem. Jeżeli tak będzie, a nie będziesz mógł zapłacić kartą, to spróbuj:
1. Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2. Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3. Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4. Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5. Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6. Aktywuj aplikację
7. Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8. Kliknij w link Zamów kartę Mastercard
w telefonie
9. Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10. Aktywuj płatności kartą.
Ważne, żebyś nie miał zrootowanego urządzenia. Jeżeli nadal nie będziesz mógł zapłacić kartą Mastercard w telefonie, to napisz do nas przez czata w Moim ING przez przeglądarkę w wersji komputerowej (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00).
27-05-2019 00:26
Cześć Monika! Dziękuję bardzo! Do tego próbowałem tylko usuwać aplikacje z telefonu i instalować na nowo. Okazało się że zablokowanie starej karty i stworzenie nowej - pomogło! Znowu mogę płacić kartą
27-05-2019 06:14
To dobra wiadomość
Dziękujemy, że wróciłeś do nas z informacją
31-05-2019 17:08
Hej, mi z kolei nie działają płatności na xiaomi mi 9,
Zmieniałem w międzyczasie telefon, pomijając pytania, stare urządzenie zostało usunięte z zaufanych, sama karta której stary telefon używał została zastrzeżona, wg artykułu który gdzieś znalazłem. Po tym odinstalowałem apke, uruchomiłem ponownie telefon, zainstalowanie apki, dodanie telefonu, dodanie nowej karty mastercard i problem dalej nierozwiązany, wszystkie zgody jakie są potrzebne są aktywne, płatność zbliżeniowa też, domyślna apka używana przez NFC moje ing. Problem też występuję jak próbowałem skorzystać z visy zbliżeniowej i tam dodać telefon. Terminal pokazuje info, że mam użyć innej karty.
31-05-2019 20:33
05-06-2019 09:49
05-06-2019 12:01
Jeżeli Twój telefon nie jest zrootowany, to musimy sprawdzić Twoją sytuację. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez:
- czata w Moim ING (po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę w wersji komputerowej) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 00:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00,
- przez Wiadomości w Moim ING lub
- telefonicznie 32 357 00 12.
27-06-2019 07:40
Mam dokładnie ten sam problem. Nowy telefon P20PRO.
Pierwszy kontakt z infolinią - wyczyść pamięć urządzeń, będzie działać. Nie działa.
Drugi kontakt z infolinią - jaki android? 9 nie obsługuje Mastercard, zmienić na Visa, będzie działać. Nie działa.
Trzeci kontakt z infolinią - przyjęcie zgłoszenia. I tutaj przy okazji zastrzeżenia karty, skasowałem też plastik. Czekam na nowy i pewnie problem wróci od nowa. Ręce opadają
28-06-2019 07:56
@Mayki W opisanej sytuacji warto także spróbować pobrać aplikację Google Pay. Często pobranie tej aplikacji powoduje, że Mastercard w telefonie będzie działać.
Jeśli możesz, daj znać czy to rozwiązanie pomogło.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024