03-07-2019 08:01
03-07-2019 21:10 | Edytowano: 03-07-2019 21:12
Próbowałaś również skorzystać z rady @MartaK, aby zainstalować aplikację Google Pay?
Nie musisz jej aktywować - tylko zainstaluj.
Następnie spróbuj zapłacić telefonem.
Daj znać, czy Ci się udało
09-07-2019 17:14
Witam, mam podobny problem tylko z telefonem Xiaomi Mi9. Ten chińczyk też pokonał system? Co robić? Jakieś rady? Kiedy to będzie działać??
10-07-2019 17:07
@Darek_media czy próbowałeś skorzystać z naszych wskazówek, o których pisaliśmy wyżej? Jeśli możesz, daj znać co zrobiłeś i jaki jest tego rezultat.
10-07-2019 20:12
Jutro sprawdzę, mam nadzieję że kłopot z głowy. Jak będzie działać to napiszę co zrobiłem.
11-07-2019 22:54
Okazało się iż w tel Xiaiomi MI9 należy w ustawianiach NFC zmienić parametr bezpieczeństwa. Ustawienia->NFC->użyj mobilnego portfela z HCE . I to wszystko, płatności działają.
09-09-2019 10:43
10-09-2019 11:13
W opisanej sytuacji warto także spróbować pobrać aplikację Google Pay. Często pobranie tej aplikacji powoduje, że Mastercard w telefonie będzie działać. Jeśli możesz, daj znać czy to rozwiązanie pomogło 😉
10-09-2019 13:34
11-09-2019 14:01
Mieliśmy na myśli samo pobranie aplikacji Google Pay. Z nią pobierają się potrzebne aktualizacje do płatności telefonem. Karty Mastercard w telefonie nie możesz dodać do Google Pay. Na naszej stronie możesz sprawdzić, jakie karty dodasz do Google Pay.
Jeżeli po pobraniu samej aplikacji Google Pay nadal masz problem z płatnością kartą Mastercard w telefonie, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING czat lub wiadomości.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024