03-07-2019 08:01
03-07-2019 21:10 | Edytowano: 03-07-2019 21:12
Próbowałaś również skorzystać z rady @MartaK, aby zainstalować aplikację Google Pay?
Nie musisz jej aktywować - tylko zainstaluj.
Następnie spróbuj zapłacić telefonem.
Daj znać, czy Ci się udało
09-07-2019 17:14
Witam, mam podobny problem tylko z telefonem Xiaomi Mi9. Ten chińczyk też pokonał system? Co robić? Jakieś rady? Kiedy to będzie działać??
10-07-2019 17:07
@Darek_media czy próbowałeś skorzystać z naszych wskazówek, o których pisaliśmy wyżej? Jeśli możesz, daj znać co zrobiłeś i jaki jest tego rezultat.
10-07-2019 20:12
Jutro sprawdzę, mam nadzieję że kłopot z głowy. Jak będzie działać to napiszę co zrobiłem.
11-07-2019 22:54
Okazało się iż w tel Xiaiomi MI9 należy w ustawianiach NFC zmienić parametr bezpieczeństwa. Ustawienia->NFC->użyj mobilnego portfela z HCE . I to wszystko, płatności działają.
09-09-2019 10:43
10-09-2019 11:13
W opisanej sytuacji warto także spróbować pobrać aplikację Google Pay. Często pobranie tej aplikacji powoduje, że Mastercard w telefonie będzie działać. Jeśli możesz, daj znać czy to rozwiązanie pomogło 😉
10-09-2019 13:34
11-09-2019 14:01
Mieliśmy na myśli samo pobranie aplikacji Google Pay. Z nią pobierają się potrzebne aktualizacje do płatności telefonem. Karty Mastercard w telefonie nie możesz dodać do Google Pay. Na naszej stronie możesz sprawdzić, jakie karty dodasz do Google Pay.
Jeżeli po pobraniu samej aplikacji Google Pay nadal masz problem z płatnością kartą Mastercard w telefonie, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING czat lub wiadomości.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024