Jeżeli ktokolwiek wierzy w te zapewnienia to jest naiwny. Problem od maja nieruszony, więc po co te puste obietnice. Jest problem z aplikacją i tu trzeba szukać przyczyn a nie powtarzać jak mantrę "usuń, wyłącz, dodaj". Jest to już nudne i żenujące jak na taką firmę.
Nikt nie wie gdzie leży problem. ING nie ogarnia tematu, powtarza w kółko te same regułki a żądnych konkretów. W moim przypadku od 16 maja nie potrafią rozwiązać problemu.
Wygląda, że nic. Jedynie "złóż reklamację", ciekawe poco, jak i tak to nic nie daje. Płatność jak nie działała tak nie działa, a ING nic z tym nie robi.
Sprawdziłem już wszystkie możliwości, usuwanie z zaufanych, odinstalowanie, czyszczenie danych i nie wiem co jeszcze. Nic nie daje efektu. W tym samym czasie aplikacja iPKO działa bez problemów. Tak, w ustawieniach NFC zmieniłem na MojeING.
Google Pay podaje że MasterCard nie umożliwia płacenia zbliżeniowego. Poza tym żadne z przedstawionych rozwiązań nie działa! Nie ma za to problemów z np. aplikacją IKO, czyli wniosek jest prosty - aplikacja jest spieprzona! Telefon OnePlus 6.