04-11-2019 12:44
Pozdrawiamy serdecznie
06-12-2019 08:45
06-12-2019 08:49
06-12-2019 08:52
07-12-2019 14:39
Chciałbym Wam pomóc, ale przez naszą społeczność nie sprawdzimy niczego w naszych systemach. To dobrze, że zgłosiliście nam te problemy przez bankowość internetową. Wyjaśnienie niektórych spraw wymaga więcej czasu. Poczekajcie, proszę, na odpowiedź naszych specjalistów.
07-12-2019 20:47
08-12-2019 21:26
Chciałbym Ci pomóc i rozumiem, że brak możliwości płatności telefonem jest frustrujący. Może Ci się wydawać, że niektóre odpowiedzi nie mają sensu, jednak wiele osób (nie tylko na forum) potwierdziło, że te sugestie pomogły. Osobiście korzystam z One Plusa 7 Pro, natomiast sprawdzałem również działanie płatności telefonem na One Plus 6 i 3T. Na wszystkich tych modelach płatności zarówno Visą w telefonie, jak również kartą Mastercard w telefonie działają bez zarzutów. Problem nie dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, dlatego jego rozwiązanie może nie być takie proste jak byśmy tego chcieli.
01-01-2020 11:22
23-02-2020 18:55
15-04-2020 18:25 | Edytowano: 15-04-2020 18:27
Mam ten sam problem, galaxy s7, walczę z problemem od ponad miesiąca, zbliż tylko jedną kartę - taką informację otrzymuje podczas płatności. Karta Mastercard, pod koniec lutego wszystko działało. Oczywiście telefon został przywrócony do ustawień fabrycznych, panowie i panie na chacie podawali mi różne rozwiązania i żadne nie zadziałało. Może wy pomożecie albo poprawicie wreszcie swoja aplikację bo po jej aktualizacji płatność przestała działać.
Prosimy napisz w tej sprawie na Czacie w Moim ING. Specjaliści z zakresu zajęć egzekucyjnych są dzisiaj dostępni do 18:00. Sprawdzą Twoje konto w systemie
23-12-2024Kod PKD w formularzu rejestracji firmy należy wpisać w formacie cyfr arabsko-rzymskich, bez żadnych kropek lub innych znaków.
Proponujemy wyczyszczenie też przeglądarki z plików cookies oraz historię