04-11-2019 12:44
Pozdrawiamy serdecznie ![]()
06-12-2019 08:45
06-12-2019 08:49
06-12-2019 08:52
07-12-2019 14:39
Chciałbym Wam pomóc, ale przez naszą społeczność nie sprawdzimy niczego w naszych systemach. To dobrze, że zgłosiliście nam te problemy przez bankowość internetową. Wyjaśnienie niektórych spraw wymaga więcej czasu. Poczekajcie, proszę, na odpowiedź naszych specjalistów.
07-12-2019 20:47
08-12-2019 21:26
Chciałbym Ci pomóc i rozumiem, że brak możliwości płatności telefonem jest frustrujący. Może Ci się wydawać, że niektóre odpowiedzi nie mają sensu, jednak wiele osób (nie tylko na forum) potwierdziło, że te sugestie pomogły. Osobiście korzystam z One Plusa 7 Pro, natomiast sprawdzałem również działanie płatności telefonem na One Plus 6 i 3T. Na wszystkich tych modelach płatności zarówno Visą w telefonie, jak również kartą Mastercard w telefonie działają bez zarzutów. Problem nie dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, dlatego jego rozwiązanie może nie być takie proste jak byśmy tego chcieli.
01-01-2020 11:22
23-02-2020 18:55
15-04-2020 18:25 | Edytowano: 15-04-2020 18:27
Mam ten sam problem, galaxy s7, walczę z problemem od ponad miesiąca, zbliż tylko jedną kartę - taką informację otrzymuje podczas płatności. Karta Mastercard, pod koniec lutego wszystko działało. Oczywiście telefon został przywrócony do ustawień fabrycznych, panowie i panie na chacie podawali mi różne rozwiązania i żadne nie zadziałało. Może wy pomożecie albo poprawicie wreszcie swoja aplikację bo po jej aktualizacji płatność przestała działać.
Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowie
Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |