04-11-2019 12:44
Pozdrawiamy serdecznie
06-12-2019 08:45
06-12-2019 08:49
06-12-2019 08:52
07-12-2019 14:39
Chciałbym Wam pomóc, ale przez naszą społeczność nie sprawdzimy niczego w naszych systemach. To dobrze, że zgłosiliście nam te problemy przez bankowość internetową. Wyjaśnienie niektórych spraw wymaga więcej czasu. Poczekajcie, proszę, na odpowiedź naszych specjalistów.
07-12-2019 20:47
08-12-2019 21:26
Chciałbym Ci pomóc i rozumiem, że brak możliwości płatności telefonem jest frustrujący. Może Ci się wydawać, że niektóre odpowiedzi nie mają sensu, jednak wiele osób (nie tylko na forum) potwierdziło, że te sugestie pomogły. Osobiście korzystam z One Plusa 7 Pro, natomiast sprawdzałem również działanie płatności telefonem na One Plus 6 i 3T. Na wszystkich tych modelach płatności zarówno Visą w telefonie, jak również kartą Mastercard w telefonie działają bez zarzutów. Problem nie dotyczy wszystkich użytkowników aplikacji, dlatego jego rozwiązanie może nie być takie proste jak byśmy tego chcieli.
01-01-2020 11:22
23-02-2020 18:55
15-04-2020 18:25 | Edytowano: 15-04-2020 18:27
Mam ten sam problem, galaxy s7, walczę z problemem od ponad miesiąca, zbliż tylko jedną kartę - taką informację otrzymuje podczas płatności. Karta Mastercard, pod koniec lutego wszystko działało. Oczywiście telefon został przywrócony do ustawień fabrycznych, panowie i panie na chacie podawali mi różne rozwiązania i żadne nie zadziałało. Może wy pomożecie albo poprawicie wreszcie swoja aplikację bo po jej aktualizacji płatność przestała działać.
Dziękujemy za opinię, przekażę ją do działu zajmującego się naszą bankowością internetową.
10-01-2025Minął miesiąc. Dostałem odpowiedzi na wszystkie reklamacje.
Teraz już podczas nadpłacania jest informacja o tym, iż bieżąca rata po nadpłacie się nie zmieni. O tym, że zmiana wysokości raty będzie zmi
... 10-01-2025