Odpowiedz

ing mobile

Nie moge sie zalogowac do aplikacji wersja androida 5.1.1 werja apki 3.3.2

Po dłuższej chwili wyskakuje "nie udało sie pobrac danych kod błędu WRP0000"

Odpowiedz
0 Lajków
Bartosz2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
10-04-2020
Wiadomość 1 z 2 (3 109 wyświetleń)

Re: ing mobile

Znamy ten błąd. Pracujemy nad jego rozwiązaniem. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (3 095 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

06-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy