04-05-2019 09:09
Jeśli wykonałeś wszystkie kroki, o których pisaliśmy wcześniej i nie przyniosły rezultatu, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany np. czat po zalogowaniu się do swojej bankowości.
Warto także spróbować skorzystać z płatności Google Pay.
05-05-2019 19:00
06-05-2019 11:53
06-05-2019 21:12 | Edytowano: 06-05-2019 21:14
07-05-2019 13:43
07-05-2019 13:48
@kucza21 wczoraj miałem update na P20 Pro androida do wersji 9.0.0.270 (C432E5R1P9), Moje ING 3.0.0 - u mnie płatności działają.
07-05-2019 17:54 | Edytowano: 07-05-2019 17:55
Proszę o cierpliwość - jesteśmy w trakcie publikacji nowej wersji. Po jej wgraniu, nie powinien występować u Ciebie kłopot z płatnościami.
09-05-2019 19:36
10-05-2019 19:41
Wiemy, że czekacie na tę aktualizację. Robimy, co możemy, żeby wprowadzić ją jak najszybciej. Proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości.
13-05-2019 23:10
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024