04-05-2019 09:09
Jeśli wykonałeś wszystkie kroki, o których pisaliśmy wcześniej i nie przyniosły rezultatu, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany np. czat po zalogowaniu się do swojej bankowości.
Warto także spróbować skorzystać z płatności Google Pay.
05-05-2019 19:00
06-05-2019 11:53
06-05-2019 21:12 | Edytowano: 06-05-2019 21:14
07-05-2019 13:43
07-05-2019 13:48
@kucza21 wczoraj miałem update na P20 Pro androida do wersji 9.0.0.270 (C432E5R1P9), Moje ING 3.0.0 - u mnie płatności działają.
07-05-2019 17:54 | Edytowano: 07-05-2019 17:55
Proszę o cierpliwość - jesteśmy w trakcie publikacji nowej wersji. Po jej wgraniu, nie powinien występować u Ciebie kłopot z płatnościami.
09-05-2019 19:36
10-05-2019 19:41
Wiemy, że czekacie na tę aktualizację. Robimy, co możemy, żeby wprowadzić ją jak najszybciej. Proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości.
13-05-2019 23:10
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024