04-05-2019 09:09
Jeśli wykonałeś wszystkie kroki, o których pisaliśmy wcześniej i nie przyniosły rezultatu, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany np. czat po zalogowaniu się do swojej bankowości.
Warto także spróbować skorzystać z płatności Google Pay.
05-05-2019 19:00
06-05-2019 11:53
06-05-2019 21:12 | Edytowano: 06-05-2019 21:14
07-05-2019 13:43
07-05-2019 13:48
@kucza21 wczoraj miałem update na P20 Pro androida do wersji 9.0.0.270 (C432E5R1P9), Moje ING 3.0.0 - u mnie płatności działają.
07-05-2019 17:54 | Edytowano: 07-05-2019 17:55
Proszę o cierpliwość - jesteśmy w trakcie publikacji nowej wersji. Po jej wgraniu, nie powinien występować u Ciebie kłopot z płatnościami.
09-05-2019 19:36
10-05-2019 19:41
Wiemy, że czekacie na tę aktualizację. Robimy, co możemy, żeby wprowadzić ją jak najszybciej. Proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości.
13-05-2019 23:10
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |