04-05-2019 09:09
Jeśli wykonałeś wszystkie kroki, o których pisaliśmy wcześniej i nie przyniosły rezultatu, proszę o kontakt z nami przez kanał szyfrowany np. czat po zalogowaniu się do swojej bankowości.
Warto także spróbować skorzystać z płatności Google Pay.
05-05-2019 19:00
06-05-2019 11:53
06-05-2019 21:12 | Edytowano: 06-05-2019 21:14
07-05-2019 13:43
07-05-2019 13:48
@kucza21 wczoraj miałem update na P20 Pro androida do wersji 9.0.0.270 (C432E5R1P9), Moje ING 3.0.0 - u mnie płatności działają.
07-05-2019 17:54 | Edytowano: 07-05-2019 17:55
Proszę o cierpliwość - jesteśmy w trakcie publikacji nowej wersji. Po jej wgraniu, nie powinien występować u Ciebie kłopot z płatnościami.
09-05-2019 19:36
10-05-2019 19:41
Wiemy, że czekacie na tę aktualizację. Robimy, co możemy, żeby wprowadzić ją jak najszybciej. Proszę Cię jeszcze o trochę cierpliwości.
13-05-2019 23:10
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |