Odpowiedz

Re.: Moje ING Mobile Android

Ok, super. To w takim razie czekam na aktualizację Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Martina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
15-11-2016
Wiadomość 61 z 91 (13 700 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

@NataliaJ Dodam tylko, że nie tylko jest problem jeden login wiele urządzeń ale również wiele loginów jedno urządzenie. Jestem w takiej sytuacji, że mam rachunek osobisty (pierwszy login) i pełnomocnictwo do rachunku firmowego (drugi login). Zatem nie będę mógł skorzystać z funkcjonalności takich jak:  stan środków na koncie, stan dostępnych środków karty kredytowej, płatności HCE, szybki przelew przed zalogowaniem dla dwóch loginów na jednym urządzeniu. Czyli co ? ... muszę kupić drugie urządzenie aby móc korzystać z w/w funkcjonalności w kontekście firmy ???

Odpowiedz
0 Lajków
__arti
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
5
15-09-2016
Wiadomość 62 z 91 (13 681 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

@__arti W opisanej sytuacji można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
 Możesz np. logować się do swojego konta osobistego za pomocą aplikacji, tak, aby skorzystać z funkcjonalność, a poprzez przeglądarkę do konta firmowego do którego jesteś upoważniony.

 

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 63 z 91 (13 573 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

To skoro wszystko da się przez przeglądarkę to takie pytanie do moderatorskiego drim-timu - po kiego w ogóle uskuteczniacie cyrk pod tytułem 'aplikacja' (skoro to w sumie to samo)?

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
245
89
02-03-2016
Wiadomość 64 z 91 (13 566 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Aplikacja jest wygodna, ale nadmierna wygoda już nie jednego zgubiła, ja z niej nie korzystam. Logowanie standardowe w zupełności wystarcza, tym bardziej że na Androidzie też nie ma z tym większego problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Mariusz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2016
Wiadomość 65 z 91 (13 438 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Z aplikacji korzystam, bardzo mi się podoba i w łatwy, szybki sposób można wykonać porządany przelew. Dla mnie rewelacyjna sprawa i pozwalająca w skuteczny sposób prowadzić firmowe sprawy. 

Pozdrawiam, Kamil z Bieganie Uskrzydla

Odpowiedz
0 Lajków
Kamil2n
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
23-11-2016
Wiadomość 66 z 91 (13 409 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

1. Aplikacja wolno się ładuje

2. Gdzie zniknęły przelewy wzorcowe???

3. Czemu w historii odbiorca jest pogrubiony a tytuł płatności zmniejszony?

4. Czemu nie ma kwalifikacji transakcji po tytule, a tylko po odbiorcy? Transakcje wykonywane przez pośredników, a także np ręczne przelewy są źle klasyfikowane

5. Czy planowane jest logowanie odciskiem palca zamiast pinu?

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 67 z 91 (13 332 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Wystarczy zmienić nazwę konta z domyśnego imię i nazwisko na jakiekolwiek i po problemie
Odpowiedz
0 Lajków
maxim
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2016
Wiadomość 68 z 91 (13 319 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

@Marx 

1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje. 
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5.  Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.  

 

...
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Były moderator
Były moderator icon
177
70
04-09-2015
Wiadomość 69 z 91 (13 214 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android


KamilaC pisze:

@Marx 

1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje. 
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5.  Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.  

 


Wytłuszczenie moje. Czyli jednak uznaliście, a nie "uznali liczni użytkownicy", których podobno pytaliście.

Ups....

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 70 z 91 (13 200 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy