16-11-2016 10:54
Ok, super. To w takim razie czekam na aktualizację
16-11-2016 13:54 | Edytowano: 16-11-2016 13:55
@NataliaJ Dodam tylko, że nie tylko jest problem jeden login wiele urządzeń ale również wiele loginów jedno urządzenie. Jestem w takiej sytuacji, że mam rachunek osobisty (pierwszy login) i pełnomocnictwo do rachunku firmowego (drugi login). Zatem nie będę mógł skorzystać z funkcjonalności takich jak: stan środków na koncie, stan dostępnych środków karty kredytowej, płatności HCE, szybki przelew przed zalogowaniem dla dwóch loginów na jednym urządzeniu. Czyli co ? ... muszę kupić drugie urządzenie aby móc korzystać z w/w funkcjonalności w kontekście firmy ???
22-11-2016 15:51 | Edytowano: 22-11-2016 16:48
@__arti W opisanej sytuacji można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Możesz np. logować się do swojego konta osobistego za pomocą aplikacji, tak, aby skorzystać z funkcjonalność, a poprzez przeglądarkę do konta firmowego do którego jesteś upoważniony.
22-11-2016 16:09
To skoro wszystko da się przez przeglądarkę to takie pytanie do moderatorskiego drim-timu - po kiego w ogóle uskuteczniacie cyrk pod tytułem 'aplikacja' (skoro to w sumie to samo)?
23-11-2016 18:18
23-11-2016 21:58
Z aplikacji korzystam, bardzo mi się podoba i w łatwy, szybki sposób można wykonać porządany przelew. Dla mnie rewelacyjna sprawa i pozwalająca w skuteczny sposób prowadzić firmowe sprawy.
Pozdrawiam, Kamil z Bieganie Uskrzydla
24-11-2016 09:14
1. Aplikacja wolno się ładuje
2. Gdzie zniknęły przelewy wzorcowe???
3. Czemu w historii odbiorca jest pogrubiony a tytuł płatności zmniejszony?
4. Czemu nie ma kwalifikacji transakcji po tytule, a tylko po odbiorcy? Transakcje wykonywane przez pośredników, a także np ręczne przelewy są źle klasyfikowane
5. Czy planowane jest logowanie odciskiem palca zamiast pinu?
24-11-2016 10:33
25-11-2016 09:01
1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje.
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5. Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.
25-11-2016 09:56
KamilaC pisze:1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje.
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5. Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.
Wytłuszczenie moje. Czyli jednak uznaliście, a nie "uznali liczni użytkownicy", których podobno pytaliście.
Ups....
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024