Odpowiedz

Re.: Moje ING Mobile Android

Ok, super. To w takim razie czekam na aktualizację Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
Martina
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
0
15-11-2016
Wiadomość 61 z 91 (14 890 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

@NataliaJ Dodam tylko, że nie tylko jest problem jeden login wiele urządzeń ale również wiele loginów jedno urządzenie. Jestem w takiej sytuacji, że mam rachunek osobisty (pierwszy login) i pełnomocnictwo do rachunku firmowego (drugi login). Zatem nie będę mógł skorzystać z funkcjonalności takich jak:  stan środków na koncie, stan dostępnych środków karty kredytowej, płatności HCE, szybki przelew przed zalogowaniem dla dwóch loginów na jednym urządzeniu. Czyli co ? ... muszę kupić drugie urządzenie aby móc korzystać z w/w funkcjonalności w kontekście firmy ???

Odpowiedz
0 Lajków
__arti
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
5
15-09-2016
Wiadomość 62 z 91 (14 871 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

[ Edytowane ]

@__arti W opisanej sytuacji można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
 Możesz np. logować się do swojego konta osobistego za pomocą aplikacji, tak, aby skorzystać z funkcjonalność, a poprzez przeglądarkę do konta firmowego do którego jesteś upoważniony.

 

 



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 63 z 91 (14 763 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

To skoro wszystko da się przez przeglądarkę to takie pytanie do moderatorskiego drim-timu - po kiego w ogóle uskuteczniacie cyrk pod tytułem 'aplikacja' (skoro to w sumie to samo)?

wojciech
Główny rachmistrz I
Główny rachmistrz I icon
246
89
02-03-2016
Wiadomość 64 z 91 (14 756 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Aplikacja jest wygodna, ale nadmierna wygoda już nie jednego zgubiła, ja z niej nie korzystam. Logowanie standardowe w zupełności wystarcza, tym bardziej że na Androidzie też nie ma z tym większego problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Mariusz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2016
Wiadomość 65 z 91 (14 628 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Z aplikacji korzystam, bardzo mi się podoba i w łatwy, szybki sposób można wykonać porządany przelew. Dla mnie rewelacyjna sprawa i pozwalająca w skuteczny sposób prowadzić firmowe sprawy. 

Pozdrawiam, Kamil z Bieganie Uskrzydla

Odpowiedz
0 Lajków
Kamil2n
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
23-11-2016
Wiadomość 66 z 91 (14 599 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

1. Aplikacja wolno się ładuje

2. Gdzie zniknęły przelewy wzorcowe???

3. Czemu w historii odbiorca jest pogrubiony a tytuł płatności zmniejszony?

4. Czemu nie ma kwalifikacji transakcji po tytule, a tylko po odbiorcy? Transakcje wykonywane przez pośredników, a także np ręczne przelewy są źle klasyfikowane

5. Czy planowane jest logowanie odciskiem palca zamiast pinu?

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 67 z 91 (14 522 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

Wystarczy zmienić nazwę konta z domyśnego imię i nazwisko na jakiekolwiek i po problemie
Odpowiedz
0 Lajków
maxim
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-11-2016
Wiadomość 68 z 91 (14 509 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android

@Marx 

1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje. 
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5.  Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.  

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 69 z 91 (14 404 wyświetleń)

Re.: Moje ING Mobile Android


KamilaC pisze:

@Marx 

1. Już w kolejnych odsłonach poprawimy wydajność aplikacji.
2. Przelewy wzorcowe znajdziesz w zakładce Odbiorcy, połączyliśmy te dwie funkcje. 
3. Taki układ oraz rozmiar czcionki uznaliśmy za najbardziej czytelny.
4. Doprecyzuj czy piszesz o kategoryzacji w funkcji Analizy wydatków? W tej funkcji możesz zmienić kategorię dla danej transakcji.
5.  Pracujemy nad wprowadzeniem logowania odciskiem palca.  

 


Wytłuszczenie moje. Czyli jednak uznaliście, a nie "uznali liczni użytkownicy", których podobno pytaliście.

Ups....

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 70 z 91 (14 390 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy