Odpowiedz

Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Załóż konto bankowe.

 

Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:

  • Czy muszę ponownie aktywować aplikację?

    Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.

 

Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?

Odpowiedz
0 Lajków
plabb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-03-2024
Wiadomość 1 z 7 (13 132 wyświetleń)

Re: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witaj,

w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie Emotikon: Szczęśliwy Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".

 

Martyna 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 7 (13 091 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Mam ten sam problem i to bez aktualizacji. Ostatnia aktualizacja była z 3 tygodnie temu, i aplikacja działała normalnie. Dzisiaj rano nagle chce aktywować aplikację jeszcze raz.

Do tej pory po aktualizacjach nigdy nie trzeba było aktywować jej jeszcze raz.

Czy to może być jakaś awaria czy próba wyłudzenia?
Odpowiedz
0 Lajków
AleKre1995
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-03-2025
Wiadomość 3 z 7 (8 523 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Ponowna aktywacja aplikacji może być spowodowana np. aktualizacją systemu operacyjnego. Jeśli aplikację pobrałeś z zaufanego źródła, tj. Sklep Play lub App Store, to nie musisz się obawiać, możesz ponownie ją aktywować. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 4 z 7 (8 295 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

[ Edytowane ]

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankowe". (telefon samsung galaxy S21 5G - SM-G991B/DS - android)

Nie miałem aktualizacji systemu, aplikacjia nie została odinstalowywana, ciągle mam tą samą od 3 lat, a ostatnia aktualizacja aplikacji była 18 lutego (18.02.2025). Dzisiaj mamy 30.03.2025. Czym spowodowana była utrata danych aplikacji?

Po ponownej aktywacji wszystko działa poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
NewGuy22
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-03-2025
Wiadomość 5 z 7 (8 034 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie podobnie dziś - aplikacja żąda ponownej aktywacji, chociaż ostatnia aktualizacja była 18.02 i nic świadomie nie zmieniałam. Czy nie jest to próba wyłudzenia danych?

Odpowiedz
0 Lajków
skalki
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-03-2025
Wiadomość 6 z 7 (7 777 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 7 z 7 (6 927 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy