Odpowiedz

Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Załóż konto bankowe.

 

Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:

  • Czy muszę ponownie aktywować aplikację?

    Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.

 

Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?

Odpowiedz
0 Lajków
plabb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-03-2024
Wiadomość 1 z 2 (1 792 wyświetleń)

Re: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witaj,

w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie Emotikon: Szczęśliwy Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".

 

Martyna 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (1 751 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Przepraszamy Cię za kłopoty z wpłatą i brak pieniędzy na koncie. Przekazaliśmy prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji do odpowiedniego zespołu.

06-10-2024
Wpłatomat nie zaksięgował wpłaty

Witam,
Nie rozumiem jak w takich nagłych przypadkach jak pieniądze na operację dziecka , bank nie proponuje szybkiego rozwiązania sprawy . W dniu dzisiejszym wpłaciłam 11 400zl . Pieniądze muszę wpłaci...

06-10-2024
Cele oszczędnościowe - cele wspólne

Posiadam pełnomocnika do konta oszczędnościowego. Gdy próbuje utworzyć cel oszczędnościowy zostaje przekierowany do procesu otwarcia wskazanego konta oszczędnościowego.

Czy jeżeli konto do którego mam ...

05-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy