Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Załóż konto bankowe.

 

Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:

  • Czy muszę ponownie aktywować aplikację?

    Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.

 

Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?

Odpowiedz
0 Lajków
plabb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-03-2024
Wiadomość 1 z 2 (2 792 wyświetleń)

Re: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witaj,

w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie Emotikon: Szczęśliwy Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".

 

Martyna 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 751 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wypowiedzenie umowy rachunku za pomocą podpisu elektronicznego

Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial

27-12-2024
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?

27-12-2024
Re.: OKO bonus - ile można mieć?

Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.

27-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy