Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Załóż konto bankowe.

 

Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:

  • Czy muszę ponownie aktywować aplikację?

    Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.

 

Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?

Odpowiedz
0 Lajków
plabb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-03-2024
Wiadomość 1 z 7 (12 784 wyświetleń)

Re: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witaj,

w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie Emotikon: Szczęśliwy Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".

 

Martyna 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 7 (12 743 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Mam ten sam problem i to bez aktualizacji. Ostatnia aktualizacja była z 3 tygodnie temu, i aplikacja działała normalnie. Dzisiaj rano nagle chce aktywować aplikację jeszcze raz.

Do tej pory po aktualizacjach nigdy nie trzeba było aktywować jej jeszcze raz.

Czy to może być jakaś awaria czy próba wyłudzenia?
Odpowiedz
0 Lajków
AleKre1995
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-03-2025
Wiadomość 3 z 7 (8 175 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Ponowna aktywacja aplikacji może być spowodowana np. aktualizacją systemu operacyjnego. Jeśli aplikację pobrałeś z zaufanego źródła, tj. Sklep Play lub App Store, to nie musisz się obawiać, możesz ponownie ją aktywować. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MateuszS
Moderator
Moderator icon
224
46
02-09-2021
Wiadomość 4 z 7 (7 947 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

[ Edytowane ]

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankowe". (telefon samsung galaxy S21 5G - SM-G991B/DS - android)

Nie miałem aktualizacji systemu, aplikacjia nie została odinstalowywana, ciągle mam tą samą od 3 lat, a ostatnia aktualizacja aplikacji była 18 lutego (18.02.2025). Dzisiaj mamy 30.03.2025. Czym spowodowana była utrata danych aplikacji?

Po ponownej aktywacji wszystko działa poprawnie.

Odpowiedz
0 Lajków
NewGuy22
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
30-03-2025
Wiadomość 5 z 7 (7 686 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie podobnie dziś - aplikacja żąda ponownej aktywacji, chociaż ostatnia aktualizacja była 18.02 i nic świadomie nie zmieniałam. Czy nie jest to próba wyłudzenia danych?

Odpowiedz
0 Lajków
skalki
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-03-2025
Wiadomość 6 z 7 (7 429 wyświetleń)

Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
615
129
19-03-2018
Wiadomość 7 z 7 (6 579 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy