18-03-2024 16:35
Witam,
Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.
Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:
1. Aktywuj aplikację,
2. Załóż konto bankowe.
Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:
Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.
Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?
19-03-2024 17:09
Witaj,
w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie
Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".
Martyna
27-03-2025 10:28
28-03-2025 11:03
Ponowna aktywacja aplikacji może być spowodowana np. aktualizacją systemu operacyjnego. Jeśli aplikację pobrałeś z zaufanego źródła, tj. Sklep Play lub App Store, to nie musisz się obawiać, możesz ponownie ją aktywować.
30-03-2025 11:16 | Edytowano: 30-03-2025 11:19
U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankowe". (telefon samsung galaxy S21 5G - SM-G991B/DS - android)
Nie miałem aktualizacji systemu, aplikacjia nie została odinstalowywana, ciągle mam tą samą od 3 lat, a ostatnia aktualizacja aplikacji była 18 lutego (18.02.2025). Dzisiaj mamy 30.03.2025. Czym spowodowana była utrata danych aplikacji?
Po ponownej aktywacji wszystko działa poprawnie.
31-03-2025 12:19
U mnie podobnie dziś - aplikacja żąda ponownej aktywacji, chociaż ostatnia aktualizacja była 18.02 i nic świadomie nie zmieniałam. Czy nie jest to próba wyłudzenia danych?
05-04-2025 10:09
Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.
Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. W tej sprawie umówi się z nimi na rozmowę. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i kontakt (na dole st
... 16-12-2025Możesz wpłacić pieniądze na konto narzeczone, aby spłacić kredyt. W sprawie kwestii skarbowych i US się nie wypowiemy. Musisz skonsultować to z nimi. Możesz też wpłacić pieniądze na konto techniczne i
... 15-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |