18-03-2024 16:35
Witam,
Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.
Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:
1. Aktywuj aplikację,
2. Załóż konto bankowe.
Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:
Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.
Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?
19-03-2024 17:09
Witaj,
w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".
Martyna
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz