Odpowiedz

Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witam,

 

Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.

Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:

1. Aktywuj aplikację,

2. Załóż konto bankowe.

 

Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:

  • Czy muszę ponownie aktywować aplikację?

    Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.

 

Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?

Odpowiedz
0 Lajków
plabb
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
18-03-2024
Wiadomość 1 z 2 (642 wyświetleń)

Re: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

Witaj,

w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie Emotikon: Szczęśliwy Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".

 

Martyna 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
427
93
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (601 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czas oczekiwania na kredyt

W sprawie wniosku prosimy kontaktować się z doradcą, u którego wniosek był składany.

08-05-2024
Re: Wakacje Kredytowe 2024

Na ten moment nie mamy informacji kiedy wnioski będą dostępne. Gdy tylko pojawią się one do wypełnienia - poinformujemy o tym na naszej stornie ing.pl w zakładce "aktualności" 
 

08-05-2024
Re: Zaświadczenie na druku pracodawcy

Każde zaświadczenie analizujemy indywidualnie. Nie możemy wykluczyć, że poprosimy o uzupełnienie wniosku o dodatkowe dokumenty. 

08-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy