18-03-2024 16:35
Witam,
Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.
Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:
1. Aktywuj aplikację,
2. Załóż konto bankowe.
Przeglądając FAQ na stronie banku widnieje natomiast poniższa informacja:
Nie wymagamy ponownej aktywacji aplikacji. Jeśli korzystasz z aplikacji w wersji starszej niż 4.11.0 (Android) lub 4.10.0 (iOS), poprosimy Cię o pobranie ze sklepu najnowszej wersji.
Zatem, czy raz już aktywowane konto trzeba aktywować po raz kolejny, czy jednak jest możliwość aby się zalogować bez dokonywania tej czynności powtórnie?
19-03-2024 17:09
Witaj,
w tej sytuacji, wystarczy, że aktywujesz aplikację ponownie
Wybierz opcję "Aktywuj aplikację".
Martyna
27-03-2025 10:28
28-03-2025 11:03
Ponowna aktywacja aplikacji może być spowodowana np. aktualizacją systemu operacyjnego. Jeśli aplikację pobrałeś z zaufanego źródła, tj. Sklep Play lub App Store, to nie musisz się obawiać, możesz ponownie ją aktywować.
30-03-2025 11:16 | Edytowano: 30-03-2025 11:19
U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankowe". (telefon samsung galaxy S21 5G - SM-G991B/DS - android)
Nie miałem aktualizacji systemu, aplikacjia nie została odinstalowywana, ciągle mam tą samą od 3 lat, a ostatnia aktualizacja aplikacji była 18 lutego (18.02.2025). Dzisiaj mamy 30.03.2025. Czym spowodowana była utrata danych aplikacji?
Po ponownej aktywacji wszystko działa poprawnie.
31-03-2025 12:19
U mnie podobnie dziś - aplikacja żąda ponownej aktywacji, chociaż ostatnia aktualizacja była 18.02 i nic świadomie nie zmieniałam. Czy nie jest to próba wyłudzenia danych?
05-04-2025 10:09
Po naszych pracach serwisowych w ostatnim czasie, u niektórych klientów może pojawić się błąd, skutkujący wymuszeniem ponownej aktywacji aplikacji. Przepraszamy za utrudnienia z tym związane.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |