24-02-2021 10:14
24-02-2021 10:17
24-02-2021 14:10
24-02-2021 19:00
AnnaWo A czy w Moim ING po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową pojawia się ten sam kłopot?
24-02-2021 20:51
24-02-2021 21:01
Wiemy o trudnościach w dodawaniu załączników przez aplikację. Już nad tym pracujemy.
Przepraszam za utrudnienia.
19-01-2023 09:45 | Edytowano: 19-01-2023 09:45
I jak wam idzie ta praca nad tym problemem? Dwa lata później nie mogę załączyć plików. Spinner mieli się w nieskończoność przy pliku o wadze 200kb.
19-01-2023 10:35
@suwi Chcielibyśmy to wyjaśnić dla Ciebie, dlatego potrzebujemy dodatkowych informacji. Do którego produktu u nas chcesz przesłać załączniki? Czy do kredytu hipotecznego? Czy próbujesz dodać plik przez aplikację czy po zalogowaniu na przeglądarce? Jeżeli przez aplikację, czy korzystasz z telefonu z systemem iOS czy Android? Jaką masz obecnie wersję aplikacji? Jeżeli przez przeglądarkę to jaki to jest rodzaj przeglądarki i jej wersja?
Mieszkam za granicą i straciłem dostęp do usług bankowych. Moja żona będzie w Polsce. Mogę powierzyć podpis konsulatowi, ale potrzebuję pustego pełnomocnictwa z banku. Gdzie mogę znaleźć taki plik? Zn
... 08-07-2025Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!
Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Otóż o
Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl
07-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |