Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu

Dzień dobry,

 

Zgłosiłem już ten problem jakiś czas temu przy okazji wystawiania opinii w Google Play, ale do chwili obecnej nic się nie zmieniło.

W aplikacji na Androida w najnowszej wersji wadliwie działa moduł od skanowania kodów QR w przypadku "kasowania" biletów komunikacji w Warszawie.

Aby zeskanować kod QR aplikacja otrzymuje dostęp do aparatu, widać to po zielonej kropce w prawym rogu ekranu. Problem w tym, że ta kropka świeci się cały czas nawet po zeskanowaniu kodu. Aplikacja cały czas w tle (nie jest to widoczne dla użytkownika) korzysta z aparatu, co powoduje ogromne zużycie energii. Pomaga jedynie siłowe zamknięcie całej aplikacji, oczywiście do następnego skanowania.

 

Kiedy ten problem zostanie naprawiony? Jestem zmuszony przez to korzystać ze SkyCash'a.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (5 351 wyświetleń)

Re: Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu

Dzień dobry,
poprawiliśmy błąd, który zgłaszasz. Aktualizację aplikacji z poprawką udostępnimy na przełomie stycznia i lutego. 
Przepraszamy za utrudnienia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (5 075 wyświetleń)

Re: Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu

Dziękuję za informację. Czekam w takim razie z wytesknieniem na aktualizację Emotikon: Mrugający
Oby naprawiła ona również zamulanie aplikacji... Nie, ponowna reinstalacja, czy też wyczyszczenie cache nie pomaga.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk III
Zaprawiony analityk III icon
204
55
02-12-2022
Wiadomość 3 z 3 (4 979 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Tutaj nie sprawdzimy informacji o Twojej umowieEmotikon: Smutny Proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem 32 357 00 77. Specjaliści na infolinii są dostępni w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzin

...

20-12-2025
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”

Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.

 

§ 1 Wprowadzenie

 

1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic

...

19-12-2025
Re.: Ugoda po wypowiedzeniu pożyczek

Dobry wieczór,
Aktualnie kończy mi się okres wypowiedzenia pożyczki jaką posiadam w ING. Bank z tzw. ważnych przyczyn wypowiedział mi umowę rachunku bankowego gdyż nie prowadzi obecnie takiego produktu...

20-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy