Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu

Dzień dobry,

 

Zgłosiłem już ten problem jakiś czas temu przy okazji wystawiania opinii w Google Play, ale do chwili obecnej nic się nie zmieniło.

W aplikacji na Androida w najnowszej wersji wadliwie działa moduł od skanowania kodów QR w przypadku "kasowania" biletów komunikacji w Warszawie.

Aby zeskanować kod QR aplikacja otrzymuje dostęp do aparatu, widać to po zielonej kropce w prawym rogu ekranu. Problem w tym, że ta kropka świeci się cały czas nawet po zeskanowaniu kodu. Aplikacja cały czas w tle (nie jest to widoczne dla użytkownika) korzysta z aparatu, co powoduje ogromne zużycie energii. Pomaga jedynie siłowe zamknięcie całej aplikacji, oczywiście do następnego skanowania.

 

Kiedy ten problem zostanie naprawiony? Jestem zmuszony przez to korzystać ze SkyCash'a.

Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
147
45
02-12-2022
Wiadomość 1 z 3 (3 985 wyświetleń)

Re: Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu

Dzień dobry,
poprawiliśmy błąd, który zgłaszasz. Aktualizację aplikacji z poprawką udostępnimy na przełomie stycznia i lutego. 
Przepraszamy za utrudnienia. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1088
216
07-06-2017
Wiadomość 2 z 3 (3 709 wyświetleń)

Re: Samsung S22+, Android 13, nieprawidłowy dostęp do aparatu

Dziękuję za informację. Czekam w takim razie z wytesknieniem na aktualizację Emotikon: Mrugający
Oby naprawiła ona również zamulanie aplikacji... Nie, ponowna reinstalacja, czy też wyczyszczenie cache nie pomaga.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
147
45
02-12-2022
Wiadomość 3 z 3 (3 613 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Natomiast, pomijając kwestie bezpieczeństwa bo jak napisałem idealnych rozwiązań nie ma, jestem za wyborem
Więc jeśli ktoś korzysta z menagera haseł powinien mieć taką możliwość bez hasła maskowanego
I ...

14-10-2024
Wycena nieruchomości przez ING

Jestem na etapie kompletowania dokumentów do kredytu hipotecznego. Proszę o informacje:

1. Czy można zawnioskować o wycenę nieruchomości już na etapie składania dokumentów?

2. Jaki jest czas oczekiwania

...

14-10-2024
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Pamiętam do dzisiaj jak mnie hasło maskowane denerwowało. To był pierwszy bank (a nie miałem w życiu jednego) gdy pierwszy raz się z tym spotkałem. Hasło maskowane doprowadzało do irytacji. A dzisiaj

...

14-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy