14-01-2023 13:05
Dzień dobry,
Zgłosiłem już ten problem jakiś czas temu przy okazji wystawiania opinii w Google Play, ale do chwili obecnej nic się nie zmieniło.
W aplikacji na Androida w najnowszej wersji wadliwie działa moduł od skanowania kodów QR w przypadku "kasowania" biletów komunikacji w Warszawie.
Aby zeskanować kod QR aplikacja otrzymuje dostęp do aparatu, widać to po zielonej kropce w prawym rogu ekranu. Problem w tym, że ta kropka świeci się cały czas nawet po zeskanowaniu kodu. Aplikacja cały czas w tle (nie jest to widoczne dla użytkownika) korzysta z aparatu, co powoduje ogromne zużycie energii. Pomaga jedynie siłowe zamknięcie całej aplikacji, oczywiście do następnego skanowania.
Kiedy ten problem zostanie naprawiony? Jestem zmuszony przez to korzystać ze SkyCash'a.
18-01-2023 16:08
Dzień dobry,
poprawiliśmy błąd, który zgłaszasz. Aktualizację aplikacji z poprawką udostępnimy na przełomie stycznia i lutego.
Przepraszamy za utrudnienia.
18-01-2023 20:35
Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024