24-02-2021 10:14
24-02-2021 10:17
24-02-2021 14:10
24-02-2021 19:00
AnnaWo A czy w Moim ING po zalogowaniu przez przeglądarkę internetową pojawia się ten sam kłopot?
24-02-2021 20:51
24-02-2021 21:01
Wiemy o trudnościach w dodawaniu załączników przez aplikację. Już nad tym pracujemy.
Przepraszam za utrudnienia.
19-01-2023 09:45 | Edytowano: 19-01-2023 09:45
I jak wam idzie ta praca nad tym problemem? Dwa lata później nie mogę załączyć plików. Spinner mieli się w nieskończoność przy pliku o wadze 200kb.
19-01-2023 10:35
@suwi Chcielibyśmy to wyjaśnić dla Ciebie, dlatego potrzebujemy dodatkowych informacji. Do którego produktu u nas chcesz przesłać załączniki? Czy do kredytu hipotecznego? Czy próbujesz dodać plik przez aplikację czy po zalogowaniu na przeglądarce? Jeżeli przez aplikację, czy korzystasz z telefonu z systemem iOS czy Android? Jaką masz obecnie wersję aplikacji? Jeżeli przez przeglądarkę to jaki to jest rodzaj przeglądarki i jej wersja?
To przyglądajcie się i szybko wprowadzajcie Dzisiaj IKE, ETFy oraz zagraniczne rynki to podstawa. Jeśli się nie mylę, to dzisiaj każda wasza licząca się konkurencja ma wyżej wymienione usługi w swoic
... 27-11-2024Nie chce zakładać nowego wątku.
Naprawcie te bilety. Restart telefonu nie poprawia sytuacji. Zamknięcie całkowicie apki ING również.
Bilet zaraz po zakupie można podejrzeć. Natomiast później (np na żąda
... 27-11-2024