16-08-2018 06:55
17-08-2018 07:29 | Edytowano: 17-08-2018 07:31
Jeżeli chcesz to zrobić - musisz zezwolić aplikacji na dostęp do pamięci urządzenia.
Proszę, wejdź w ustawienia swojego telefonu. W szczegółach aplikacji Moje ING nadaj jej uprawnienia do zapisu (sekcja Zezwolenia/Uprawnienia).
Wiem, że przyzwyczajenie do nowego wymaga czasu. Aplikacja pozwala nam na realizację wielu czynności, które w poprzedniej wersji nie były dostępne.
Mam nadzieję, że w przyszłości zmienisz swoje zdanie.
21-02-2023 13:07
W uprawnieniach zaznaczone mam zgody: aparat, kontakty, lokalizację i powiadomienia. Dostępna jest jeszcze jedna: aktywność fizyczna, nieodhaczona.
Nie widzę jednak uprawnień do zapisu. Gdzie je znajdę? Samsung S20, android13.
22-02-2023 13:18
Zdiagnozowaliśmy, że na urządzeniach z systemem Android 13 pojawia się problem związany z brakiem możliwości zapisania plików z aplikacji. Użytkownik widzi komunikat informujący o tym, że nie ma nadanych uprawnień.
Błąd ten zostanie wyprowadzony w wersji aplikacji. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.
22-02-2023 13:22
08-03-2023 20:49
Mam tak samo nie mogę nadać tych uprawnień, po tym jak telefon wrócił z serwisu i wgrali nowe oprogramowanie.
Telefon to Samsung Galaxy S21 5G
Problem zgłosiłem do ING i mam czekać na odpowiedź z działu technicznego.
09-03-2023 20:58
Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.
mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach
07-11-2024