Odpowiedz

Brak powiadomień z konta firmowego

Dzień dobry, mam mały problem z powiadomieniami z aplikacji.

Posiadam konto indywidualne i firmowe.

Na koncie indywidualnym powiadomienia push na telefonie działają prawidłowo. W aplikacji po wejściu w ustawienia > aplikacja mobilna > powiadomienia na telefon > zmień, z listy kont bankowych, mogę wybrać z jakich chcę otrzymywać powiadomienia. Wszystko działa tutaj prawidłowo. Otrzymuję powiadomienia.

Problem pojawia się po przełączeniu na konto firmowe. Gdy chce na koncie firmowym włączyć powiadomienia, to po wejściu do powyższych ustawień powiadomień, posiadam pustą listę z kontami bankowymi. Nie mogę zaznaczyć z jakiego mam otrzymywać powiadomienia, bo nie ma tutaj nic do zaznaczenia Zakłopotany mężczyzna Dodałbym zdjęcia jak to wygląda, ale aplikacja blokuje robienie screenów.

Co mogę zrobić abym mógł włączyć powiadomienia na koncie firmowym? Z tego co myślę, to w telefonie wszystko jest ustawione prawidłowo, skoro działają na koncie indywidualnym, więc problem leży w aplikacji.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 1 z 3 (3 358 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

@edit, zrobiłem zdjęcia drugim telefonem, żeby pokazać jak to wygląda.

Konto indywidualne, mogę wybrać konta, z jakich chcę otrzymywać powiadomienia.

 

Konto firmowe, nie ma takiej możliwości, nie pokazuje nawet wyboru kont do powiadomień

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (3 348 wyświetleń)

Re: Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy to z naszej strony. 
Jeśli faktycznie jest to błąd techniczny, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (3 319 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione

Macie jakąś awarię?
Po zakupie biletu i próbie wejścia w szczegóły , nie można pobrać danych jak w załączniku

12-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd = mniejsze bezpieczeńśtwo

Dokładnie, u mnie też problem.

Jestem bardzo ciekaw jak Ci "eksperci" od security wyobrażają sobie bezpieczne logowanie do banku. Ja widzę starszego Pana z kartką, trudnym i skomplikowanym (bo takie za

...

12-11-2024
Re.: Aktywacja bankowości internetowej

Login możemy przypomnieć w placówce. Jest on również w umowie o bankowość internetową. Jeśli nie mozesz nas odwiedzić ani nie masz dostępu do umowy, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Po uzyskaniu loginu...

12-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy