08-03-2023 20:45
Dzień dobry, mam mały problem z powiadomieniami z aplikacji.
Posiadam konto indywidualne i firmowe.
Na koncie indywidualnym powiadomienia push na telefonie działają prawidłowo. W aplikacji po wejściu w ustawienia > aplikacja mobilna > powiadomienia na telefon > zmień, z listy kont bankowych, mogę wybrać z jakich chcę otrzymywać powiadomienia. Wszystko działa tutaj prawidłowo. Otrzymuję powiadomienia.
Problem pojawia się po przełączeniu na konto firmowe. Gdy chce na koncie firmowym włączyć powiadomienia, to po wejściu do powyższych ustawień powiadomień, posiadam pustą listę z kontami bankowymi. Nie mogę zaznaczyć z jakiego mam otrzymywać powiadomienia, bo nie ma tutaj nic do zaznaczenia Dodałbym zdjęcia jak to wygląda, ale aplikacja blokuje robienie screenów.
Co mogę zrobić abym mógł włączyć powiadomienia na koncie firmowym? Z tego co myślę, to w telefonie wszystko jest ustawione prawidłowo, skoro działają na koncie indywidualnym, więc problem leży w aplikacji.
Pozdrawiam
08-03-2023 21:04
@edit, zrobiłem zdjęcia drugim telefonem, żeby pokazać jak to wygląda.
Konto indywidualne, mogę wybrać konta, z jakich chcę otrzymywać powiadomienia.
Konto firmowe, nie ma takiej możliwości, nie pokazuje nawet wyboru kont do powiadomień
09-03-2023 09:18
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy to z naszej strony.
Jeśli faktycznie jest to błąd techniczny, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
Wiadomość otrzymałem. Sms-y z kodem otrzymuję. Aktualnie w momencie wpisanie loginu, a następnie jednorazowego kodu u góry strony kręci się pomarańczowe kółko przez kilkanaście minut i nic się nie dzi
... 31-05-2023Dokładnie tak. W przypadku obligacji zerokuponowej w historii finansowej konta maklerskiego zapisane będą dwie operacje:
- zaksięgowanie wartości nominalnej,
- odprowadzenie podatku od zysku.
31-05-2023