08-03-2023 20:45
Dzień dobry, mam mały problem z powiadomieniami z aplikacji.
Posiadam konto indywidualne i firmowe.
Na koncie indywidualnym powiadomienia push na telefonie działają prawidłowo. W aplikacji po wejściu w ustawienia > aplikacja mobilna > powiadomienia na telefon > zmień, z listy kont bankowych, mogę wybrać z jakich chcę otrzymywać powiadomienia. Wszystko działa tutaj prawidłowo. Otrzymuję powiadomienia.
Problem pojawia się po przełączeniu na konto firmowe. Gdy chce na koncie firmowym włączyć powiadomienia, to po wejściu do powyższych ustawień powiadomień, posiadam pustą listę z kontami bankowymi. Nie mogę zaznaczyć z jakiego mam otrzymywać powiadomienia, bo nie ma tutaj nic do zaznaczenia Dodałbym zdjęcia jak to wygląda, ale aplikacja blokuje robienie screenów.
Co mogę zrobić abym mógł włączyć powiadomienia na koncie firmowym? Z tego co myślę, to w telefonie wszystko jest ustawione prawidłowo, skoro działają na koncie indywidualnym, więc problem leży w aplikacji.
Pozdrawiam
08-03-2023 21:04
@edit, zrobiłem zdjęcia drugim telefonem, żeby pokazać jak to wygląda.
Konto indywidualne, mogę wybrać konta, z jakich chcę otrzymywać powiadomienia.
Konto firmowe, nie ma takiej możliwości, nie pokazuje nawet wyboru kont do powiadomień
09-03-2023 09:18
Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy to z naszej strony.
Jeśli faktycznie jest to błąd techniczny, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024