Odpowiedz

Brak powiadomień z konta firmowego

Dzień dobry, mam mały problem z powiadomieniami z aplikacji.

Posiadam konto indywidualne i firmowe.

Na koncie indywidualnym powiadomienia push na telefonie działają prawidłowo. W aplikacji po wejściu w ustawienia > aplikacja mobilna > powiadomienia na telefon > zmień, z listy kont bankowych, mogę wybrać z jakich chcę otrzymywać powiadomienia. Wszystko działa tutaj prawidłowo. Otrzymuję powiadomienia.

Problem pojawia się po przełączeniu na konto firmowe. Gdy chce na koncie firmowym włączyć powiadomienia, to po wejściu do powyższych ustawień powiadomień, posiadam pustą listę z kontami bankowymi. Nie mogę zaznaczyć z jakiego mam otrzymywać powiadomienia, bo nie ma tutaj nic do zaznaczenia Zakłopotany mężczyzna Dodałbym zdjęcia jak to wygląda, ale aplikacja blokuje robienie screenów.

Co mogę zrobić abym mógł włączyć powiadomienia na koncie firmowym? Z tego co myślę, to w telefonie wszystko jest ustawione prawidłowo, skoro działają na koncie indywidualnym, więc problem leży w aplikacji.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 1 z 3 (4 218 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

@edit, zrobiłem zdjęcia drugim telefonem, żeby pokazać jak to wygląda.

Konto indywidualne, mogę wybrać konta, z jakich chcę otrzymywać powiadomienia.

 

Konto firmowe, nie ma takiej możliwości, nie pokazuje nawet wyboru kont do powiadomień

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (4 208 wyświetleń)

Re: Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy to z naszej strony. 
Jeśli faktycznie jest to błąd techniczny, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1126
224
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 179 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet

...

16-07-2025
Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Dzień dobry,

Dzisiaj (16.07.2025) około godz. 11.30 wpłacałem gotówkę w bankomacie ING (nr urządzenia RNET 4345.Transakcja była realizowana przez BLIK, ale urządzenie się zawiesiło i nie wydało potwier

...

16-07-2025
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy