Odpowiedz

Brak powiadomień z konta firmowego

Dzień dobry, mam mały problem z powiadomieniami z aplikacji.

Posiadam konto indywidualne i firmowe.

Na koncie indywidualnym powiadomienia push na telefonie działają prawidłowo. W aplikacji po wejściu w ustawienia > aplikacja mobilna > powiadomienia na telefon > zmień, z listy kont bankowych, mogę wybrać z jakich chcę otrzymywać powiadomienia. Wszystko działa tutaj prawidłowo. Otrzymuję powiadomienia.

Problem pojawia się po przełączeniu na konto firmowe. Gdy chce na koncie firmowym włączyć powiadomienia, to po wejściu do powyższych ustawień powiadomień, posiadam pustą listę z kontami bankowymi. Nie mogę zaznaczyć z jakiego mam otrzymywać powiadomienia, bo nie ma tutaj nic do zaznaczenia Zakłopotany mężczyzna Dodałbym zdjęcia jak to wygląda, ale aplikacja blokuje robienie screenów.

Co mogę zrobić abym mógł włączyć powiadomienia na koncie firmowym? Z tego co myślę, to w telefonie wszystko jest ustawione prawidłowo, skoro działają na koncie indywidualnym, więc problem leży w aplikacji.

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 1 z 3 (4 815 wyświetleń)

Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

@edit, zrobiłem zdjęcia drugim telefonem, żeby pokazać jak to wygląda.

Konto indywidualne, mogę wybrać konta, z jakich chcę otrzymywać powiadomienia.

 

Konto firmowe, nie ma takiej możliwości, nie pokazuje nawet wyboru kont do powiadomień

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
dukk
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
08-03-2023
Wiadomość 2 z 3 (4 805 wyświetleń)

Re: Re.: Brak powiadomień z konta firmowego

Prosimy, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do bankowości internetowej. Sprawdzimy to z naszej strony. 
Jeśli faktycznie jest to błąd techniczny, przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 3 z 3 (4 776 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy