Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Zrobiłam przelew, chce wygenerować potwierdzenie. Przy każdej opcji (pobierz, zapisz i zapisz i wyslij) dostaje komunikat "brak uprawnień do zapisu". Czy jakieś specjalne uprawnienia muszę posiadać? Gdzie? Aplikacja jest totalnie nieintuicyjna. Do niedawna (bo już nie jest dostępna) korzystałam z ing dla przedsiębiorcy - w niej nie było problemów z potwierdzeniem, czy choćby z przelogowaniem się. Nowe jest wrogiem dobrego
Odpowiedz
0 Lajków
Amara
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
16-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (6 594 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

[ Edytowane ]

Jeżeli chcesz to zrobić - musisz zezwolić aplikacji na dostęp do pamięci urządzenia.
Proszę, wejdź w ustawienia swojego telefonu. W szczegółach aplikacji Moje ING nadaj jej uprawnienia do zapisu (sekcja Zezwolenia/Uprawnienia).
Wiem, że przyzwyczajenie do nowego wymaga czasu. Aplikacja pozwala nam na realizację wielu czynności, które w poprzedniej wersji nie były dostępne. 
Mam nadzieję, że w przyszłości zmienisz swoje zdanie. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Moderator
Moderator icon
270
57
29-01-2018
Wiadomość 2 z 2 (6 534 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy