Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Zrobiłam przelew, chce wygenerować potwierdzenie. Przy każdej opcji (pobierz, zapisz i zapisz i wyslij) dostaje komunikat "brak uprawnień do zapisu". Czy jakieś specjalne uprawnienia muszę posiadać? Gdzie? Aplikacja jest totalnie nieintuicyjna. Do niedawna (bo już nie jest dostępna) korzystałam z ing dla przedsiębiorcy - w niej nie było problemów z potwierdzeniem, czy choćby z przelogowaniem się. Nowe jest wrogiem dobrego
Odpowiedz
0 Lajków
Amara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-08-2018
Wiadomość 1 z 7 (20 191 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

[ Edytowane ]

Jeżeli chcesz to zrobić - musisz zezwolić aplikacji na dostęp do pamięci urządzenia.
Proszę, wejdź w ustawienia swojego telefonu. W szczegółach aplikacji Moje ING nadaj jej uprawnienia do zapisu (sekcja Zezwolenia/Uprawnienia).
Wiem, że przyzwyczajenie do nowego wymaga czasu. Aplikacja pozwala nam na realizację wielu czynności, które w poprzedniej wersji nie były dostępne. 
Mam nadzieję, że w przyszłości zmienisz swoje zdanie. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 7 (20 131 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

W uprawnieniach zaznaczone mam zgody: aparat, kontakty, lokalizację i powiadomienia. Dostępna jest jeszcze jedna: aktywność fizyczna, nieodhaczona.

Nie widzę jednak uprawnień do zapisu. Gdzie je znajdę? Samsung S20, android13.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 3 z 7 (6 778 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Zdiagnozowaliśmy, że na urządzeniach z systemem Android 13 pojawia się problem związany z brakiem możliwości zapisania plików z aplikacji. Użytkownik widzi komunikat informujący o tym, że nie ma nadanych uprawnień.

Błąd ten zostanie wyprowadzony w wersji aplikacji. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
177
36
02-09-2021
Wiadomość 4 z 7 (6 616 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Dziękuję za informację
Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 5 z 7 (6 609 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Mam tak samo nie mogę nadać tych uprawnień, po tym jak telefon wrócił z serwisu i wgrali nowe oprogramowanie.
Telefon to Samsung Galaxy S21 5G 
Problem zgłosiłem do ING i mam czekać na odpowiedź z działu technicznego.

Odpowiedz
0 Lajków
GrekK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2023
Wiadomość 6 z 7 (5 200 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 7 z 7 (5 082 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

mogli w jakiś sposób poinformować, niekiedy są komunikaty o ew. przerwach lub awariach

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy