Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Zrobiłam przelew, chce wygenerować potwierdzenie. Przy każdej opcji (pobierz, zapisz i zapisz i wyslij) dostaje komunikat "brak uprawnień do zapisu". Czy jakieś specjalne uprawnienia muszę posiadać? Gdzie? Aplikacja jest totalnie nieintuicyjna. Do niedawna (bo już nie jest dostępna) korzystałam z ing dla przedsiębiorcy - w niej nie było problemów z potwierdzeniem, czy choćby z przelogowaniem się. Nowe jest wrogiem dobrego
Odpowiedz
0 Lajków
Amara
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-08-2018
Wiadomość 1 z 7 (20 273 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

[ Edytowane ]

Jeżeli chcesz to zrobić - musisz zezwolić aplikacji na dostęp do pamięci urządzenia.
Proszę, wejdź w ustawienia swojego telefonu. W szczegółach aplikacji Moje ING nadaj jej uprawnienia do zapisu (sekcja Zezwolenia/Uprawnienia).
Wiem, że przyzwyczajenie do nowego wymaga czasu. Aplikacja pozwala nam na realizację wielu czynności, które w poprzedniej wersji nie były dostępne. 
Mam nadzieję, że w przyszłości zmienisz swoje zdanie. 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 2 z 7 (20 213 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

W uprawnieniach zaznaczone mam zgody: aparat, kontakty, lokalizację i powiadomienia. Dostępna jest jeszcze jedna: aktywność fizyczna, nieodhaczona.

Nie widzę jednak uprawnień do zapisu. Gdzie je znajdę? Samsung S20, android13.

Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 3 z 7 (6 860 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Zdiagnozowaliśmy, że na urządzeniach z systemem Android 13 pojawia się problem związany z brakiem możliwości zapisania plików z aplikacji. Użytkownik widzi komunikat informujący o tym, że nie ma nadanych uprawnień.

Błąd ten zostanie wyprowadzony w wersji aplikacji. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszS
Moderator
Moderator icon
180
36
02-09-2021
Wiadomość 4 z 7 (6 698 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Dziękuję za informację
Odpowiedz
0 Lajków
pirates69
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
0
26-01-2023
Wiadomość 5 z 7 (6 691 wyświetleń)

Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Mam tak samo nie mogę nadać tych uprawnień, po tym jak telefon wrócił z serwisu i wgrali nowe oprogramowanie.
Telefon to Samsung Galaxy S21 5G 
Problem zgłosiłem do ING i mam czekać na odpowiedź z działu technicznego.

Odpowiedz
0 Lajków
GrekK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
08-03-2023
Wiadomość 6 z 7 (5 282 wyświetleń)

Re: Re.: Brak uprawnień do zapisu potwierdzenia przelewu

Błąd jest nam znany, pracujemy nad jego wyprowadzeniem. W kolejnej aktualizacji aplikacji opcja zapisania pliku powinna już działać. Przepraszamy za kłopot. Do tego czasu proponuję zapisanie plików w wersji przeglądarkowej na swoim urządzeniu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
250
47
11-02-2020
Wiadomość 7 z 7 (5 164 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,

...

26-11-2024
Oko bonus dodatkowe warunki

Dzień dobry,

Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?

Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg

...

26-11-2024
Uruchomienie transzy - strona sie nie ładuje - security issue

Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.


Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S

...

26-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy