26-06-2024 21:39
Dzień dobry,
Chciałem założyć konto w aplikacji Moje ING mobile. Jednak po kliknięciu przycisku "Załóż konto bankowe" otrzymuje komunikat "Użytkownik [] nie został przypisany do żadnego profilu lub wystąpił problem z pobraniem informacji o dostępnych profilach. Brak możliwości pracy w systemie, skontaktuj się z administratorem". Sprawdziłem na dwóch telefonach - Iphone 13 pro oraz Google Pixel 7 Pro i na obu występuje ten sam błąd. Czy jest w stanie mi ktoś pomóc? Chciałem założyć konto przez aplikację, aby skorzystać z promocji +500zł.
26-06-2024 23:32
28-06-2024 21:32 | Edytowano: 28-06-2024 21:32
U mnie jest inaczej. Zarówno wczoraj jak i dziś podczas próby założenia konta w promocji aplikacja się samoczynnie zamyka. Dzieje się tak podczas robienia drugiego zdjęcia dowodu osobistego (tylnej strony). Nie pomogło: czyszczenie cache, ponowna instalacja, dodawanie uprawnień, pozwolenie na aktywność w tle, zmiana częstotliwości odświeżania z 120 na 60... Oneplus 11 na Android/OxygenOS 14 z najnowszymi aktualizacjami..
30-07-2024 09:07
Jeśli jeszcze nie udało się Wam otworzyć u nas konta na selfie, to proszę, zaktualizujcie aplikację do najnowszej wersji 4.15.3 i spróbujcie ponownie. Dajcie znać, czy po aktualizacji proces otwarcia konta działa prawidłowo
01-08-2024 12:56
04-08-2024 11:26
Dzień dobry.
U nas pomimo najnowszej aktualizacji, nie przechodzi końcowego procesu weryfikacji "na selfie".
04-08-2024 13:00
05-08-2024 13:06
W sytuacji, gdy pojawia się informacja z zaproszeniem do wizyty w placówce może to oznaczać, że mamy Twoje dane w systemie. Możliwe, że miałeś u nas kiedyś konto lub upoważnienie do innego konta osobistego lub firmowego lub kredytu. Taką informację możemy sprawdzić i potwierdzić jedynie w placówce. Jeśli tam okaże się, że nie mamy Twoich danych i jest to błąd po stronie systemu, to specjaliści przyjmą odpowiednie zgłoszenie i nie będziesz musiał zakładać konta w placówce.
13-08-2024 13:43
Niestety mam identyczny problem a z bankiem ING nigdy wcześniej nie miałem do czynienia. Też mi to wygląda trochę na naciąganie ludzi żeby najpierw ściągnąć aplikację a potem namówić na wizytę w oddziale. I to śmieszne tłumaczenie, że nie wiedzą w czym tkwi problem...
13-08-2024 18:39
pl.ing.mojeing 4.15.3 (Android 14)
Załóż konto bankowe -> Zaakceptuj wszystkie -> błąd z treścią
Użytkownik [] nie został przypisany do żadnego profilu lub wystąpił problem z pobraniem informacji o dostępnych profilach. Brak możliwości pracy w systemie, skontaktuj się z administratorem
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024