26-06-2024 21:39
Dzień dobry,
Chciałem założyć konto w aplikacji Moje ING mobile. Jednak po kliknięciu przycisku "Załóż konto bankowe" otrzymuje komunikat "Użytkownik [] nie został przypisany do żadnego profilu lub wystąpił problem z pobraniem informacji o dostępnych profilach. Brak możliwości pracy w systemie, skontaktuj się z administratorem". Sprawdziłem na dwóch telefonach - Iphone 13 pro oraz Google Pixel 7 Pro i na obu występuje ten sam błąd. Czy jest w stanie mi ktoś pomóc? Chciałem założyć konto przez aplikację, aby skorzystać z promocji +500zł.
26-06-2024 23:32
28-06-2024 21:32 | Edytowano: 28-06-2024 21:32
U mnie jest inaczej. Zarówno wczoraj jak i dziś podczas próby założenia konta w promocji aplikacja się samoczynnie zamyka. Dzieje się tak podczas robienia drugiego zdjęcia dowodu osobistego (tylnej strony). Nie pomogło: czyszczenie cache, ponowna instalacja, dodawanie uprawnień, pozwolenie na aktywność w tle, zmiana częstotliwości odświeżania z 120 na 60... Oneplus 11 na Android/OxygenOS 14 z najnowszymi aktualizacjami..
Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.
01-07-2024