Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

Dzień dobry, 

Chciałem założyć konto w aplikacji Moje ING mobile. Jednak po kliknięciu przycisku "Załóż konto bankowe" otrzymuje komunikat "Użytkownik [] nie został przypisany do żadnego profilu lub wystąpił problem z pobraniem informacji o dostępnych profilach. Brak możliwości pracy w systemie, skontaktuj się z administratorem". Sprawdziłem na dwóch telefonach - Iphone 13 pro oraz Google Pixel 7 Pro i na obu występuje ten sam błąd. Czy jest w stanie mi ktoś pomóc? Chciałem założyć konto przez aplikację, aby skorzystać z promocji +500zł.

Odpowiedz
0 Lajków
Danny_Recker
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
26-06-2024
Wiadomość 1 z 3 (273 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

Przecież na głównej stronie ING jest informacja o awarii, nie założysz teraz konta.
Odpowiedz
0 Lajków
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
111
41
02-12-2022
Wiadomość 2 z 3 (248 wyświetleń)

Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

[ Edytowane ]

U mnie jest inaczej. Zarówno wczoraj jak i dziś podczas próby założenia konta w promocji aplikacja się samoczynnie zamyka. Dzieje się tak podczas robienia drugiego zdjęcia dowodu osobistego (tylnej strony). Nie pomogło: czyszczenie cache, ponowna instalacja, dodawanie uprawnień, pozwolenie na aktywność w tle, zmiana częstotliwości odświeżania z 120 na 60... Oneplus 11 na Android/OxygenOS 14 z najnowszymi aktualizacjami..

Odpowiedz
0 Lajków
Ciuras1983
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-06-2024
Wiadomość 3 z 3 (128 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Kredyt w rachunku bieżącym a zmiana właścicielska

Chcielibyśmy pomóc, natomiast przez forum nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni...

01-07-2024
Re.: Wysłałem oświadczenie KYC, ale ING zablokował moje konto

Przykro nam, że spotkała Pana taka sytuacja. Na podstawie zgłoszonej reklamacji postaramy się to jak najszybciej dla Pana wyjaśnić. Dodatkowo zachęcam do kontaktu z nami na czacie w Moje ING, doradca ...

01-07-2024
Re.: Brak loginu do konta w umowie

Prosimy o kontakt Twojego rodzica, który zakładał dla Ciebie konto. Może napisać do nas na czacie w Moje ING - jeśli posiada swoją bankowość lub skontaktować się pod numerem 32 357 00 69.

01-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy