Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

Nie mamy nowych informacji na temat Apple Pay. Jeżeli będziemy wiedzieć coś więcej, to na pewno podzielimy się z Wami informacjami Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
650
122
04-09-2015
Wiadomość 321 z 573 (12 926 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Spoko Pani Moniko, tak po prostu podtrzymujemy konwersację żebyście wiedzieli że też czuwany Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 322 z 573 (12 924 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

My sobie tu ple ple a tam tylko jedna odpowiedź ctr+c ctr+v tak to widzę. 

Odpowiedz
0 Lajków
speacetronic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-06-2018
Wiadomość 323 z 573 (12 577 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Dawno nic nie pisałem i jak widzę kompletnie nic się nie ruszyło z ApplePay w ING. Państwo z ING powiem tyle ostatnio płacąc przelew w euro i za przewalutowanie pobraliście opłatę do tej pory ok to normalne ale pobraliście prowizję a za parę godzin zmieniliście kurs waluty i zrobiliście korektę do mojej już zamkniętej transakcji która od kilku godzin była zamknięta to robienie ludzi w wała i traktowanie ich jak worka z kasą który można opróżniać kiedy się chce to nie jedyna sytuacja z którą mam problem w tym banku. A wracając do ApplePay skoro nie chcecie wprowadzić tej a tak to właśnie wygląda to po kiego robicie taki syf. Szkoda słów to żenada co wyprawiacie. Rzetelny bank zmienił się w zakłamany i nastawiony na korzyści instytucję nie dbającą i małąją w głębokim poważaniu swoich klientów.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 324 z 573 (11 866 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Przykro nam, że tak uważasz. Wiemy, że ta forma płatności cieszy się dużym zainteresowaniem i jak tylko będziemy mieli informacje w tym temacie to się z Wami podzielimy. W kwestii transakcji, o której piszesz - jeśli płacisz kartą w innej walucie pobieramy prowizję 3%. Płatność księgujemy według kursu z dnia rozliczenia. Kurs w dniu wykonania transakcji, a w dniu jej rozliczenia może być inny. Możesz założyć konto walutowe w euro i podłączyć je do karty VISA Zbliżeniowej. Wówczas płacąc w euro unikniesz przewalutowania oraz prowizji. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 325 z 573 (11 677 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Trochę to żałosne, że jeden z największych banków w Polsce nie może wprowadzić duperelki, którą mają jakieś Krzak Banki nawet. Jeszcze trochę i jakiś Gminny Bank Spółdzielczy z Pcimia wprowadzi Apple Pay szybciej niż ING.

 

To już kolejne pole, na którym odstajecie wyraźnie w tyle od reszty Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Vir
Vir
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-09-2018
Wiadomość 326 z 573 (11 391 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Wszystko co związane z Apple jest zawsze wstrzymywane jeśli są duże wydarzenia jak wczoraj.

 

Nie spodziewajcie się jakichkolwiek ruchów związanych z Apple przed początkiem Października.

 

A jesli chodzi o ApplePay w ING to nie spodziewałbym się go wcześniej jak jakoś w nowym roku. Nawet PKO BP ktory jest bardzo oficjalnie zapowiadany od dłuższego czasu ma obsuwę.

Odpowiedz
0 Lajków
motaboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
26-03-2018
Wiadomość 327 z 573 (11 390 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Pani Martyno tu nie chodzi o naliczanie prowizji a jej zmianę według zasad banku ma prawo zmienić już naliczoną prowizję na tą z nowego kursu. Taka sytuacja miała miejsce u mnie i według waszych konsultantów z infolinii jest to normalna procedura. Od strony klienta takie zmienianie prowizji po nowym kursie to dodatkowe opłaty bo zmiana jak zakładam następuje tylko jeśli jest on wyższy niż poprzedni. I tu pojawia się slogan banku "ING bank dla ludzi" widzi pani ironie już nie wspomnę o usuwaniu wypowiedzi o obietnicach wprowadzenia płatności Apple na waszych mediach społecznościowych oraz deklaracji waszego wice dyrektora z artykułu który umieściłem kilka stron wcześniej. Troska o klienta oraz jego zadowolenie czy rozwój banku niż nie istnieją a z perspektywy klienta takiego jak ja widać tylko ciągłe obciążając klienta dodatkowymi kosztami nie dając nic w zamian. Co co gorsze ING tego nie dostrzega ślepo brnąc dalej udając że nic się nie dzieje pomimo próśb i niezadowolnenia swoich klientów.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 328 z 573 (10 692 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@Adi Realizując płatność w walucie innej, niż  waluta prowadzonego rachunku i wystawionej do niego karty, przyjmujesz do wiadomości, że transakcja obarczona będzie przewalutowaniem. Transakcja taka zawsze podzielona jest na dwa etapy. Blokady w chwili dokonania płatności i rozliczenia. Blokada jest po kursie z dnia transakcji. Rozliczenie jest jednak po kursie z dnia księgowania obciążenia na rachunku.  Kurs ten może być niższy i po takim również zostanie wtedy zaksięgowana. Jest to normalnie stosowany tryb rozliczenia przyjęty nie tylko przez nasz bank ale ogólnie organizacje płatnicze - realizujące faktycznie te transakcje. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 329 z 573 (10 459 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Witam 

 

Proszę o wiążącą odpowiedź w jakże nurtujęcej kwestii Apple Pay. Nie chodzi mi o odpowiedź w stylu: pracujemy nad tym ... jak tylko będzimy coś wiedzieć poinformujemy ... Chodzi o konkrety. Wdrażacie bądź też nie ? Przykład konkretnych odpowiedzi: 

A. Wdrażamy. Umowę z Apple mamy podpisaną. Teraz pracujemy nad kwestiami technicznymi. Planujemy wdrożyć ją w pierwszym kwartala 2019 roku. ect...

B. Nie pracujemy nad wdrożeniem tej usługi. 

 

To są konkretne odpowiedzi i moim zdaniem każda inna odpowedź podana na tym forum ( notabene oficjalnym forum banku ) jest okazaniem braku szacunku dla klientów. Być może jest to gra na zwłokę ? Sporo klientów ( moich znajomych również ) czeka na tą informację warunkując nią pozostanie w waszym banku ... 

Szczerze to niewyobrażalne jest dla mnie w dzisiejszych czasch takie podejście do klienta. Mydlenie oczu, zdawkowe odpowiedzi ... Ja rozumiem, że możecie stracić sporo klientów a w ślad za tym duże obroty ale skoro powierzamy wam obrót naszymi pieniędzmi powinniście wykazać się uczciwością względam nas.

Ile można czekać na oficjalny komunikat w tej sprawie ? 

 

 

Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 330 z 573 (9 625 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: import przelewów split payment (MPP)

Czy coś się może zmieniło w tej kwestii?

24-12-2024
Re.: import przelewów split payment (MPP)

No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.

24-12-2024
Re.: Limit zadłużenia

Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn

...

24-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy