O motaboy

motaboy
1 Polubień
0 Rozwiązań
6 Postów
Re: Re.: Apple Pay

Nigdy, przenigdy nie uzyskacie żadnej wiążącej odpowiedzi na temat Apple Pay w takim miejscu jak to.

 

Apple na to po prostu nie pozwala - zobowiązuje banki do całkowitej dyskrecji.

 

Tutaj zaczną być udzielane informacje na temat Apple Pay dopiero wtedy, kiedy już od dwóch/trzech tygodni będą krążyły w nieoficjalnych kanałach.

215
motaboy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
BLIK z karty kredytowej

Czy jest planowana funkcjonalność umożliwiająca płacenie przez BLIK ale obciążająca rachunki karty kredytowej?

8
motaboy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Re: Re.: Apple Pay

Wszystko co związane z Apple jest zawsze wstrzymywane jeśli są duże wydarzenia jak wczoraj.

 

Nie spodziewajcie się jakichkolwiek ruchów związanych z Apple przed początkiem Października.

 

A jesli chodzi o ApplePay w ING to nie spodziewałbym się go wcześniej jak jakoś w nowym roku. Nawet PKO BP ktory jest bardzo oficjalnie zapowiadany od dłuższego czasu ma obsuwę.

220
motaboy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Re: Re.: Apple Pay

Ja tam lubię takie nowinki i już częściowo przeniosłem się do mBanku.

 

Przypuszczam że gdyby nie brak najpierw GooglePay a teraz ApplePay, to nawet bym się nie zainteresował ofertą mBanku, a teraz moją główną kartą do codziennych płatności stała się kredytówka na której mogę zbierać mile w Miles&More. :-) Bo da się ją zapiąć do GooglePay i do ApplePay.

 

Nie wykluczam całkowitego powrotu do ING kiedy

...
0
motaboy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Czas reakcji na wiadomości w Bankowości internetowej

Ile wynosi czas reakcji (odpowiedzi) na zapytania w ramach bankowości internetowej? Ktoś wie?

 

Jedną wiadomość dotyczącą odsetek na karcie kredytowej wysłałem 20 lipca, drugą dotyczącą opłat za bankomaty jakieś trzy dni temu i do dziś nikt nie raczył się nią zainteresować...

2
motaboy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Aplikacja mobilet wymaga potwierdzenia mimo dodania do zaufanych

Mój Mobilet wymaga potwierdzenia za każdym razem kiedy kupuję bilet pomimo tego, że zaznaczam aby tego nie robił. Próbowałem już usuwać autoryzację i dodawać ją ponownie - nic z tego.

 

Jakieś pomysły? Ktoś miał podobnie?

0
motaboy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎26-03-2018 19:40
Data ostatnich odwiedzin ‎03-10-2018 22:01
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 6
Łączna liczba otrzymanych Lajków 1
Posty, które lubię