Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

Ja również oczekuje konkretnej informacji o postępach we wprowadzaniu usługi.

Mam u was ROR, konto maklerskie (na prowizjach zarobiliście już krocie), planowałem przenieść tu konto firmowe.

Jeśli do końca miesiąca nie otrzymam wiążącej informacji, mówię adios, zamykam wszystkie konta i odradzam wszystkim bank, dla którego nie liczą się ludzie.

maciek257
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
26-09-2018
Wiadomość 331 z 573 (12 299 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Nigdy, przenigdy nie uzyskacie żadnej wiążącej odpowiedzi na temat Apple Pay w takim miejscu jak to.

 

Apple na to po prostu nie pozwala - zobowiązuje banki do całkowitej dyskrecji.

 

Tutaj zaczną być udzielane informacje na temat Apple Pay dopiero wtedy, kiedy już od dwóch/trzech tygodni będą krążyły w nieoficjalnych kanałach.

Odpowiedz
0 Lajków
motaboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
26-03-2018
Wiadomość 332 z 573 (12 291 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Nie jestem przekonany do tego co piszesz. Lista banków które wprowadziły tą usługę z dużym wyprzedzeniem była znana. Nawet PKO BP który jeszcze jej nie wprowadził od dawna podaje komunikaty. Z tego wynika, że jest problem w banku ING z dogadaniem sprawy....

Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 333 z 573 (12 116 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Zgadzam się z przedmówcą. PKO BP poinformowało swoich klientów, że Apple Pay będzie do końca trzeciego kwartału i zobaczymy czy dotrzymają słowa Emotikon: Mrugający ING Bank Śląski, nawet nie brał pod uwagę wprowadzenia tej formy płatności. Zobaczcie jakie są odpowiedzi "MYŚLIMY nad wprowadzeniem tej usługi". To jest zwykła sugestia, że Apple chce zbyt dużo kasiory. Pytanie jest tylko jedno, czy warto tracić klientów ze względu na brak Apple Pay? Czy w dalszym ciągu bakowi będzie się to opłacać? Jak widać chyba tak. Ja wiem, że zaraz mnie tu zlinczują że przecież ludzie nie będą uciekać z banku ze względu na brak Apple Pay. A dlaczego nie, skoro jest to wygodna i bezpieczna forma płatności? Skoro danej osoby nic nie trzyma w tym banku? Oferty w bankach są podobne, a dla przenoszących konto są zawsze jakieś bonusy.

 

SHAME ON YOU ING, shame on you...

mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 334 z 573 (11 907 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Mam dwa konta. PKO BP Inteligo od lat i od dwoch ING. Jakis czas temu miałem zmknąć konto Inteligo gdyż w pełni korzystam z usługi Premium w ING. Od pewnego czasu zmieniłem zdanie. Codziennie sprawdzam aplikacje Wallet i próbuję dodać ApplePay. Wiem ze zaraz PKO to uruchomi. Wtedy spokojnie poczekam na ruch ING. Bede przekewal kase na PKO i korzystal z iPhona,Apple Watcha... dla mnie to idealne rozwiazanie. Dodatkowo od 1 pazdziernika porzegnam klasyczny portel gdyz nie bedziemy musieli jezdzic z dowdem rejestracyjnym. Pelna wolnosc. Jedynie D.O., prawo jazdy i może jakas karta... aczkolwiek wybieram ApplePay. Dla mnie to prawdziwy game changer!
Wake up ING... świat się zmienia!
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 335 z 573 (11 884 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Pracownicy banku na tym forum nabrali wody w usta ... Poprosiłem o informacje i "tu cicho sza, tam cicho sza" 

Dla mnie to bardzo wymowne ... 

Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 336 z 573 (11 827 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
Jeśli do końca roku nie bedzie konkretnej deklaracji ze strony ING to płynnie wracam do PKO. Dla mnie to najważniejsza cecha, użyteczność jakà bank mi może w tej chwili zaoferować. Oferta jest podobna, różnice minimalne a za ApplePay byłbym w stanie dopłacic. Jeśli kiedyś pojawi sie ePrawo Jazdy i eDowód osobisty będzie cudownie. Tak jak napisałem wcześniej jestem w stanie zapłacic nie małe pieniadze aby byc wolnym od portfela!!!! Pewnie takich jak ja jest więcej no i pewnie są tacy co liczą grosz do grosza i używają Nokii 3310 (jeszcze). Nie neguje. Bank możemy dobrać do własnych potrzeb. Nie ma co się złościć na ING tylko wybrać lepszą ofertę ;-)

P.S. PKO BP już w najbliższy wtorek rano uruchamia ApplePay ;-)
https://www.cashless.pl/4803-Apple-Pay-PKO-start-2-pazdziernika
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 337 z 573 (11 815 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

A wystarczyłoby napisać prosty komunikat:

"Drodzy Klienci,
przyznajemy i bardzo żałujemy, że przeoczyliśmy moment kiedy inne banki intensywnie pracowały nad wprowadzeniem usługi Apple Pay do swojej oferty.

Zrozumieliśmy swój błąd i aktualnie skupiamy się na tym, aby jak najszybciej udostępnić Wam tę usługę.

Chcielibyśmy udzielić Wam jak najwięcej informacji, ale zabraniają nam tego zapisy w umowie z firmą Apple.

Gdy tylko będziemy coś wiedzieć niezwłocznie wyślemy do Was specjalne powiadomienie w aplikacji na iOS."

 

Od razu poczułbym się bardziej szanowanym klientem, ale z "ust" ING tego typu oświadczenie oczywiście nigdy nie padnie.

maciek257
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
4
26-09-2018
Wiadomość 338 z 573 (11 755 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

[ Edytowane ]
maciek257- Dobrze się czytało ten fikcyjny komunikat...
Odpowiedz
0 Lajków
Raffik
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
24
13
21-06-2018
Wiadomość 339 z 573 (11 743 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Tak powinno się stać ... ale ja swoją prośbę zredagowałem 25 a jest 28. Przez 3 dni nikt z banku nie raczył udzielić odpowiedzi ...
Odpowiedz
0 Lajków
Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 340 z 573 (11 694 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy