26-09-2018 15:31
Ja również oczekuje konkretnej informacji o postępach we wprowadzaniu usługi.
Mam u was ROR, konto maklerskie (na prowizjach zarobiliście już krocie), planowałem przenieść tu konto firmowe.
Jeśli do końca miesiąca nie otrzymam wiążącej informacji, mówię adios, zamykam wszystkie konta i odradzam wszystkim bank, dla którego nie liczą się ludzie.
26-09-2018 15:34
Nigdy, przenigdy nie uzyskacie żadnej wiążącej odpowiedzi na temat Apple Pay w takim miejscu jak to.
Apple na to po prostu nie pozwala - zobowiązuje banki do całkowitej dyskrecji.
Tutaj zaczną być udzielane informacje na temat Apple Pay dopiero wtedy, kiedy już od dwóch/trzech tygodni będą krążyły w nieoficjalnych kanałach.
27-09-2018 09:42
Nie jestem przekonany do tego co piszesz. Lista banków które wprowadziły tą usługę z dużym wyprzedzeniem była znana. Nawet PKO BP który jeszcze jej nie wprowadził od dawna podaje komunikaty. Z tego wynika, że jest problem w banku ING z dogadaniem sprawy....
28-09-2018 08:57
Zgadzam się z przedmówcą. PKO BP poinformowało swoich klientów, że Apple Pay będzie do końca trzeciego kwartału i zobaczymy czy dotrzymają słowa ING Bank Śląski, nawet nie brał pod uwagę wprowadzenia tej formy płatności. Zobaczcie jakie są odpowiedzi "MYŚLIMY nad wprowadzeniem tej usługi". To jest zwykła sugestia, że Apple chce zbyt dużo kasiory. Pytanie jest tylko jedno, czy warto tracić klientów ze względu na brak Apple Pay? Czy w dalszym ciągu bakowi będzie się to opłacać? Jak widać chyba tak. Ja wiem, że zaraz mnie tu zlinczują że przecież ludzie nie będą uciekać z banku ze względu na brak Apple Pay. A dlaczego nie, skoro jest to wygodna i bezpieczna forma płatności? Skoro danej osoby nic nie trzyma w tym banku? Oferty w bankach są podobne, a dla przenoszących konto są zawsze jakieś bonusy.
SHAME ON YOU ING, shame on you...
28-09-2018 09:07 | Edytowano: 28-09-2018 09:11
28-09-2018 11:41
Pracownicy banku na tym forum nabrali wody w usta ... Poprosiłem o informacje i "tu cicho sza, tam cicho sza"
Dla mnie to bardzo wymowne ...
28-09-2018 12:05 | Edytowano: 28-09-2018 12:13
28-09-2018 13:21
A wystarczyłoby napisać prosty komunikat:
"Drodzy Klienci,
przyznajemy i bardzo żałujemy, że przeoczyliśmy moment kiedy inne banki intensywnie pracowały nad wprowadzeniem usługi Apple Pay do swojej oferty.
Zrozumieliśmy swój błąd i aktualnie skupiamy się na tym, aby jak najszybciej udostępnić Wam tę usługę.
Chcielibyśmy udzielić Wam jak najwięcej informacji, ale zabraniają nam tego zapisy w umowie z firmą Apple.
Gdy tylko będziemy coś wiedzieć niezwłocznie wyślemy do Was specjalne powiadomienie w aplikacji na iOS."
Od razu poczułbym się bardziej szanowanym klientem, ale z "ust" ING tego typu oświadczenie oczywiście nigdy nie padnie.
28-09-2018 13:26 | Edytowano: 28-09-2018 13:27
28-09-2018 14:29
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024