Oczami wyobraźni widzę już banana na twarzy w momencie, kiedy, po długim wyczekiwaniu, przyłożę iPhone'a do terminala Potwierdzające piknięcie będzie jak miód dla uszu
"Drodzy Klienci, przyznajemy i bardzo żałujemy, że przeoczyliśmy moment kiedy inne banki intensywnie pracowały nad wprowadzeniem usługi Apple Pay do swojej oferty.
Zrozumieliśmy swój błąd i aktualnie skupiamy się na tym, aby jak najszybciej udostępnić Wam tę usługę.
Chcielibyśmy udzielić Wam jak najwięcej informacji, ale zabraniają nam tego zapisy w umowie z f
Ja również oczekuje konkretnej informacji o postępach we wprowadzaniu usługi.
Mam u was ROR, konto maklerskie (na prowizjach zarobiliście już krocie), planowałem przenieść tu konto firmowe.
Jeśli do końca miesiąca nie otrzymam wiążącej informacji, mówię adios, zamykam wszystkie konta i odradzam wszystkim bank, dla którego nie liczą się ludzie.