Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja mobilna ING a Mobilet

Witajcie,

mam pytanie czy tylko ja walczę z powiązaniem aplikacji ING i Mobiletu ? Chcę ustawić domyślną płatność Blikiem i nie potrafie przejśc procesu weryfikacyjnego tzn. przesłanie 1 zł z konta. Wtedy aplikacja ING lub Mobiletu po prostu się zawiesza. Dzieje się tak na dwóch różnych telefonach.

Jako ciekawostkę dodam, że Mobilet działa bez problemu z opcją płatności Blik z apką mBanku.

Czy jest wogóle możliwość dodania zaufanej aplikacji/sklepu (tak jak to się robi z urządzeniami) do aplikacji bankowej? Jak rozwiązać ten problem ?

Odpowiedz
0 Lajków
grzechu74
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
20-03-2018
Wiadomość 1 z 3 (6 958 wyświetleń)
Highlighted

Aplikacja mobilet wymaga potwierdzenia mimo dodania do zaufanych

Mój Mobilet wymaga potwierdzenia za każdym razem kiedy kupuję bilet pomimo tego, że zaznaczam aby tego nie robił. Próbowałem już usuwać autoryzację i dodawać ją ponownie - nic z tego.

 

Jakieś pomysły? Ktoś miał podobnie?

Odpowiedz
0 Lajków
motaboy
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
6
1
26-03-2018
Wiadomość 2 z 3 (6 844 wyświetleń)

Re: Aplikacja mobilna ING a Mobilet

Przeanalizowaliśmy sprawę, którą opisałeś. Jesteśmy w kontakcie z Mobiletem. Mamy informację, że kłopot występuje po stronie aplikacji Mobilet. 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
145
04-09-2015
Wiadomość 3 z 3 (6 776 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy