31-08-2017 10:59
Myślicie o dodaniu do Waszej aplikacji mobilnej opcji pozwalającej na otworzenie konta z jej poziomu (kont dla nowego klienta oczywiście)? Podobną opcję oferuje w swoich aplikacjach przynajmniej kilka banków. Fajnie jakbyście wzbogacili ją również o możliwość automatycznego zaczytywania danych klienta z dowodu/paszportu...
01-09-2017 10:56
@arek Planujemy wprowadzić możliwość takiego otwarcia konta w IV kwartale więc do końca tego roku. Prosimy o trochę cierpliwości.
Sugestię z automatycznym zaczytywaniem danych z dokumentu tożsamości przesłałem do odpowiedniej jednostki naszego banku.
26-03-2018 16:19
Nie ma sprawy
Mam u Was konto już od dawna ![]()
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |