- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Otwieranie konta dla nowego klienta przy pomocy aplikacji mobilnej
31-08-2017 10:59
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Myślicie o dodaniu do Waszej aplikacji mobilnej opcji pozwalającej na otworzenie konta z jej poziomu (kont dla nowego klienta oczywiście)? Podobną opcję oferuje w swoich aplikacjach przynajmniej kilka banków. Fajnie jakbyście wzbogacili ją również o możliwość automatycznego zaczytywania danych klienta z dowodu/paszportu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
01-09-2017 10:56
Re.: Otwieranie konta dla nowego klienta przy pomocy aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@arek Planujemy wprowadzić możliwość takiego otwarcia konta w IV kwartale więc do końca tego roku. Prosimy o trochę cierpliwości.
Sugestię z automatycznym zaczytywaniem danych z dokumentu tożsamości przesłałem do odpowiedniej jednostki naszego banku.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
26-03-2018 16:19
Re.: Otwieranie konta dla nowego klienta przy pomocy aplikacji mobilnej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie ma sprawy Mam u Was konto już od dawna
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość