20-03-2018 12:11
Witajcie,
mam pytanie czy tylko ja walczę z powiązaniem aplikacji ING i Mobiletu ? Chcę ustawić domyślną płatność Blikiem i nie potrafie przejśc procesu weryfikacyjnego tzn. przesłanie 1 zł z konta. Wtedy aplikacja ING lub Mobiletu po prostu się zawiesza. Dzieje się tak na dwóch różnych telefonach.
Jako ciekawostkę dodam, że Mobilet działa bez problemu z opcją płatności Blik z apką mBanku.
Czy jest wogóle możliwość dodania zaufanej aplikacji/sklepu (tak jak to się robi z urządzeniami) do aplikacji bankowej? Jak rozwiązać ten problem ?
26-03-2018 19:44
Mój Mobilet wymaga potwierdzenia za każdym razem kiedy kupuję bilet pomimo tego, że zaznaczam aby tego nie robił. Próbowałem już usuwać autoryzację i dodawać ją ponownie - nic z tego.
Jakieś pomysły? Ktoś miał podobnie?
27-03-2018 13:48
Przeanalizowaliśmy sprawę, którą opisałeś. Jesteśmy w kontakcie z Mobiletem. Mamy informację, że kłopot występuje po stronie aplikacji Mobilet.
Witam,
szukałem w wielu miejscach informacji na temat dodania trybu ciemnego w aplikacji mobilnej, jedyne co udało mi się znaleźć, to informacja, że prace trwają.
Czy jest może na chwilę obecną jakiś
... 11-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |