20-03-2018 12:11
Witajcie,
mam pytanie czy tylko ja walczę z powiązaniem aplikacji ING i Mobiletu ? Chcę ustawić domyślną płatność Blikiem i nie potrafie przejśc procesu weryfikacyjnego tzn. przesłanie 1 zł z konta. Wtedy aplikacja ING lub Mobiletu po prostu się zawiesza. Dzieje się tak na dwóch różnych telefonach.
Jako ciekawostkę dodam, że Mobilet działa bez problemu z opcją płatności Blik z apką mBanku.
Czy jest wogóle możliwość dodania zaufanej aplikacji/sklepu (tak jak to się robi z urządzeniami) do aplikacji bankowej? Jak rozwiązać ten problem ?
26-03-2018 19:44
Mój Mobilet wymaga potwierdzenia za każdym razem kiedy kupuję bilet pomimo tego, że zaznaczam aby tego nie robił. Próbowałem już usuwać autoryzację i dodawać ją ponownie - nic z tego.
Jakieś pomysły? Ktoś miał podobnie?
27-03-2018 13:48
Przeanalizowaliśmy sprawę, którą opisałeś. Jesteśmy w kontakcie z Mobiletem. Mamy informację, że kłopot występuje po stronie aplikacji Mobilet.
Regulamin konkursu „Strefy Finansowej Misji”
Obowiązuje od 07 stycznia 2026 r.
§ 1 Wprowadzenie
1. Organizatorem Konkursu (zwanego dalej „Konkursem”) jest ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowic
... 19-12-2025Witam
zgodnie z moją interpretacją po konsultacji z ośrodkiem pomocy społecznej :
1: zwrot podatku (ulga na dzieci, nadpłacony podatek) jeżeli nie przekracza 5 krotności 823 zł to nie zalicza się do doc
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |