Odpowiedz

Re: Re.: Apple Pay

Nie mamy nowych informacji na temat Apple Pay. Jeżeli będziemy wiedzieć coś więcej, to na pewno podzielimy się z Wami informacjami Emotikon: Szczęśliwy



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 321 z 573 (12 836 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Spoko Pani Moniko, tak po prostu podtrzymujemy konwersację żebyście wiedzieli że też czuwany Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
mario_161
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
19
20-06-2018
Wiadomość 322 z 573 (12 834 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

My sobie tu ple ple a tam tylko jedna odpowiedź ctr+c ctr+v tak to widzę. 

Odpowiedz
0 Lajków
speacetronic
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
21-06-2018
Wiadomość 323 z 573 (12 487 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Dawno nic nie pisałem i jak widzę kompletnie nic się nie ruszyło z ApplePay w ING. Państwo z ING powiem tyle ostatnio płacąc przelew w euro i za przewalutowanie pobraliście opłatę do tej pory ok to normalne ale pobraliście prowizję a za parę godzin zmieniliście kurs waluty i zrobiliście korektę do mojej już zamkniętej transakcji która od kilku godzin była zamknięta to robienie ludzi w wała i traktowanie ich jak worka z kasą który można opróżniać kiedy się chce to nie jedyna sytuacja z którą mam problem w tym banku. A wracając do ApplePay skoro nie chcecie wprowadzić tej a tak to właśnie wygląda to po kiego robicie taki syf. Szkoda słów to żenada co wyprawiacie. Rzetelny bank zmienił się w zakłamany i nastawiony na korzyści instytucję nie dbającą i małąją w głębokim poważaniu swoich klientów.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 324 z 573 (11 776 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Przykro nam, że tak uważasz. Wiemy, że ta forma płatności cieszy się dużym zainteresowaniem i jak tylko będziemy mieli informacje w tym temacie to się z Wami podzielimy. W kwestii transakcji, o której piszesz - jeśli płacisz kartą w innej walucie pobieramy prowizję 3%. Płatność księgujemy według kursu z dnia rozliczenia. Kurs w dniu wykonania transakcji, a w dniu jej rozliczenia może być inny. Możesz założyć konto walutowe w euro i podłączyć je do karty VISA Zbliżeniowej. Wówczas płacąc w euro unikniesz przewalutowania oraz prowizji. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 325 z 573 (11 587 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Trochę to żałosne, że jeden z największych banków w Polsce nie może wprowadzić duperelki, którą mają jakieś Krzak Banki nawet. Jeszcze trochę i jakiś Gminny Bank Spółdzielczy z Pcimia wprowadzi Apple Pay szybciej niż ING.

 

To już kolejne pole, na którym odstajecie wyraźnie w tyle od reszty Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Vir
Vir
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
13-09-2018
Wiadomość 326 z 573 (11 301 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Wszystko co związane z Apple jest zawsze wstrzymywane jeśli są duże wydarzenia jak wczoraj.

 

Nie spodziewajcie się jakichkolwiek ruchów związanych z Apple przed początkiem Października.

 

A jesli chodzi o ApplePay w ING to nie spodziewałbym się go wcześniej jak jakoś w nowym roku. Nawet PKO BP ktory jest bardzo oficjalnie zapowiadany od dłuższego czasu ma obsuwę.

Odpowiedz
0 Lajków
motaboy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
26-03-2018
Wiadomość 327 z 573 (11 300 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Pani Martyno tu nie chodzi o naliczanie prowizji a jej zmianę według zasad banku ma prawo zmienić już naliczoną prowizję na tą z nowego kursu. Taka sytuacja miała miejsce u mnie i według waszych konsultantów z infolinii jest to normalna procedura. Od strony klienta takie zmienianie prowizji po nowym kursie to dodatkowe opłaty bo zmiana jak zakładam następuje tylko jeśli jest on wyższy niż poprzedni. I tu pojawia się slogan banku "ING bank dla ludzi" widzi pani ironie już nie wspomnę o usuwaniu wypowiedzi o obietnicach wprowadzenia płatności Apple na waszych mediach społecznościowych oraz deklaracji waszego wice dyrektora z artykułu który umieściłem kilka stron wcześniej. Troska o klienta oraz jego zadowolenie czy rozwój banku niż nie istnieją a z perspektywy klienta takiego jak ja widać tylko ciągłe obciążając klienta dodatkowymi kosztami nie dając nic w zamian. Co co gorsze ING tego nie dostrzega ślepo brnąc dalej udając że nic się nie dzieje pomimo próśb i niezadowolnenia swoich klientów.

Odpowiedz
0 Lajków
Adi
Adi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
20
4
15-06-2018
Wiadomość 328 z 573 (10 602 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

@Adi Realizując płatność w walucie innej, niż  waluta prowadzonego rachunku i wystawionej do niego karty, przyjmujesz do wiadomości, że transakcja obarczona będzie przewalutowaniem. Transakcja taka zawsze podzielona jest na dwa etapy. Blokady w chwili dokonania płatności i rozliczenia. Blokada jest po kursie z dnia transakcji. Rozliczenie jest jednak po kursie z dnia księgowania obciążenia na rachunku.  Kurs ten może być niższy i po takim również zostanie wtedy zaksięgowana. Jest to normalnie stosowany tryb rozliczenia przyjęty nie tylko przez nasz bank ale ogólnie organizacje płatnicze - realizujące faktycznie te transakcje. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 329 z 573 (10 369 wyświetleń)

Re: Re.: Apple Pay

Witam 

 

Proszę o wiążącą odpowiedź w jakże nurtujęcej kwestii Apple Pay. Nie chodzi mi o odpowiedź w stylu: pracujemy nad tym ... jak tylko będzimy coś wiedzieć poinformujemy ... Chodzi o konkrety. Wdrażacie bądź też nie ? Przykład konkretnych odpowiedzi: 

A. Wdrażamy. Umowę z Apple mamy podpisaną. Teraz pracujemy nad kwestiami technicznymi. Planujemy wdrożyć ją w pierwszym kwartala 2019 roku. ect...

B. Nie pracujemy nad wdrożeniem tej usługi. 

 

To są konkretne odpowiedzi i moim zdaniem każda inna odpowedź podana na tym forum ( notabene oficjalnym forum banku ) jest okazaniem braku szacunku dla klientów. Być może jest to gra na zwłokę ? Sporo klientów ( moich znajomych również ) czeka na tą informację warunkując nią pozostanie w waszym banku ... 

Szczerze to niewyobrażalne jest dla mnie w dzisiejszych czasch takie podejście do klienta. Mydlenie oczu, zdawkowe odpowiedzi ... Ja rozumiem, że możecie stracić sporo klientów a w ślad za tym duże obroty ale skoro powierzamy wam obrót naszymi pieniędzmi powinniście wykazać się uczciwością względam nas.

Ile można czekać na oficjalny komunikat w tej sprawie ? 

 

 

Radecki
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
32
9
25-09-2018
Wiadomość 330 z 573 (9 535 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?

24-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Witam,

mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p

...

24-11-2024
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?

23-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy