Wchodzę dzisiaj do moje ING na iPhonie bo ściągło mi z konta a tu informacja ApplePay w ING już dostępne a co śmieszne jak dałem dowiedz się więcej dopiero otrzymałem sms z banku o wprowadzeniu usługi. Powiem tylko komunikacja między bankiem a klientem niestety tu szwankuje a sam system niestety do poprawy bo widać błędy. No cóż wieczorkiem jadę na wizytę do lekarza więc sprawdzę jak usługa się sp
Powiem tylko żenada ze strony banku. 1 października 2018 ING na swojej stronie podał informację "Już wkrótce ApplePay" Mineło prawie trzy i pół miesiąca i nic się nie zmieniło ani żadnych nowych informacji nie ma. Nie wiem kto podejmuje decyzję w tym banku lub pracuję w dziale marketingu ale jak widać swoich zadań ci ludzie nie spełniają jak należy a my klienci dalej błądzimy w nie wiedzy co w zwi
Tak czytam wypowiedzi innych i się zastanawiam dlaczego nastawiacie się na szybkie wprowadzenie oraz piszecie o Apple jakby miał jakiś wpływ na to. Apple i Bank zawiązują umowę zgadzając na różne aspekty zawarte w umowie po stronie banku np. jest wprowadzenie usługi i jedyne co może z robić Apple to dopilnować aby usługa ruszyła w terminie podanym na zawiązanej umowie a potem jeśli bank nie wywiąż...
przelon ja niestety tak nie uważam i większość klientów której dotyczy ApplePay. Dlaczego ja tak uważam bank gdy ApplePay zmierzało do UE infdormował że interresuje się tą metodą płatności na pytania klientów odpowiadano że jak tylko pojawi się możliwość wprowadzą następnie wypowiedzi wiceprezesa z INg o wprowadzeniu przez ING jak tylko Apple wyrazi zgodę bo całą infrastrukturę pod ApplePay już po
Ja bym się tak optymistycznie nie cieszył bo jak wprowadzą w tym roku to pewnie w okolicach grudnia gdzie płatności są największe z powodu mikołajek i świąt to najlepszy czas na zgarnięcie zysku z usługi jeśli nie tak to okolice luty/marzec 2019. Następna sprawa super że ING się obudziło ale ciekawi mnie jakie nam ustalą prowizje za płatności ApplePay sokoro już je wprowadzili choć jak było widać
Pani Martyno tu nie chodzi o naliczanie prowizji a jej zmianę według zasad banku ma prawo zmienić już naliczoną prowizję na tą z nowego kursu. Taka sytuacja miała miejsce u mnie i według waszych konsultantów z infolinii jest to normalna procedura. Od strony klienta takie zmienianie prowizji po nowym kursie to dodatkowe opłaty bo zmiana jak zakładam następuje tylko jeśli jest on wyższy niż poprzedn
Dawno nic nie pisałem i jak widzę kompletnie nic się nie ruszyło z ApplePay w ING. Państwo z ING powiem tyle ostatnio płacąc przelew w euro i za przewalutowanie pobraliście opłatę do tej pory ok to normalne ale pobraliście prowizję a za parę godzin zmieniliście kurs waluty i zrobiliście korektę do mojej już zamkniętej transakcji która od kilku godzin była zamknięta to robienie ludzi w wała i trakt
Jak dla mnie to co robi ING to spluwanie klientom w twarz i traktowanie ich jak debili. PaU, Przelewy24, Allegro a niedawno i eBay wprowadzą ApplePay jako formę płatności więc jeśli chodzi o płatności internetowe w Polsce nie będzie żadnego z szybką i bezpieczną transakcją a co robi ING olewa sprawę a wiadomości z swoich kanałów usuwa zamiatając sprawę pod dywan. Porażka aby taka marka na rynku eu
Na koniec tematu powiem tyle. Dzięki ING że naobiecywałeś ApplePay rok przed premierą, dzięki za informację o wprowadzeniu i przygotowaniu do wprowadzenia miesiące przed premierą a przede wszystkim za to że ma gdzieś swoich klientów w końcu to bank dla ludzi a mówiąc jaśniej dla zarządu banku. Bank się stacza na dno swoimi decyzjami i to widać oby tak dalej a prześcignięcie para banki z chwilówkam
Do kolegi z postem powyżej co ma logowanie do innych aplikacji bankowych wspólnego Z ApplePay bo taki jest tu temat. Oferty jak i propozycje czy funkcjonalność aplikacji konkurencji jak i samego ING w tym temacie mają się jak kijek do kamyka.
Tak czytam te wpisy i myślę że część osób się pogubiła o co chodzi w tym temacie. Temat dotyczy ApplePay które ING obiecało swoim klientom ponad rok temu. Czy widać wprowadzone ApplePay albo jakieś informację za temat ze strony banku otóż nie a to nazywa się olewanie klientów. Czy bank taki a inny pobiera opłaty za coś szczerze ma się nijak do tej rozmowy. Widzę także że część osób się poddało pis
franeloo z tym akurat się nie zgodzę że nie mieli czasu możliwości polecam mój poprzedni wpis z linkiem gdzie wszystko jest opisane w artykule. To co robią teraz to żenada nic więcej.
W wcześniejszych postach pisałem o tych obietnicach niestety bez pokrycia. pragnę zauważyć iż odpowiedzi akurat w tym temacie na temat można używać BLIKA to kpina. Nikt tutaj nie oczekuje że z dnia na dzień ApplePay pojawi się w ofercie ale także tym samym my klienci oczekujemy jasnej i konkretnej opowiedzi na nasze pytanie czy ta usługa się pojawi jeśli tak w jakim terminie (nawet kwartale) a jeś
źle zrozumiałeś sens mojej wypowiedzi bo nie pisałem o kondycji banku a o umowie ING a Appl. Bo Apple z tego co pamiętam pobiera prowizję za płatności swoim systemem płatności i może ING zarobiło by na nas płacących zbyt mało więc olało temat i zostawiło nas klientów urządzeń Apple w lesie.
Do kolegi post wyżej przeczytaj mój post który napisałem wcześniej informacje o gototowości do wprowadzenia ApplePay były oraz o zaawansowanych rozmowach ING z Apple w prawie internetowej a to co jest teraz to wynik robienia ludzi w wała że tak powiem. Zastanawiasz się dlaczego ING tak zrobił ja ci powiem jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze i na tym zakończę ten post. Sam muszę podzw
Panowie i panie prawda jest dla banku ING jest bardziej dobijająca. ING w niejednym artykule i nawet tu na forum informował że jak tylko pojawi się możliwość będą prowadzić rozmowy o jak najszybszym wprowadzeniu ApplePay dla swoich klientów. Pierwszy temat na forum pojawił jak ApplePay wchodziło dopiero do Europy i jak pamiętam pracownik banku odpisał tu na forum że jak tylko będzie wprowadzane ba
Powtórzę co mówiłem wcześniej ponieważ pan moderator nie rozumie o czym ludzie piszą w tym konkretnym temacie. Nikogo tutaj nie interesuje BLIK jak pisałem w wcześniejszym poście ja ani żaden z członków mojej rodziny nie używa tej opcji uważamy ją za rozwiązanie niepewne. Następna sprawa to taka iż ApplePay wymaga weryfikacji np. TouchID lub FaceID a państwa karta debetowa, płatnicza itd. nie posi
Przepraszam bardzo ale ja nie używam bliku ani nie używałem go nigdy tak jak i członkowie ojej rodziny. Następna sprawa jest taka że telefony od Appla kupuje od modelu 3G to jakieś 10 lat i nie zamierzam zmieniać swojego telefonu który wybrałem z przyczyn osobistych idąc dalej cały ekosystem od oświetlenia, kamery, ogrzewanie, czujniki itd. mam pod Homekit ekosystem Apple i to kolejny powód dla kt
Śledze temat ApplePay od dawna jak i usługi mobilne oferowane przez bank oraz ten temat. Jako klient z długo letnim stażem bo już blisko 15lat jestem klientem ING powiem tak oferujecie GooglePay ale macie problem z wprowadzeniem ApplePay to dla mnie dziwna jak i śmieszna sytuacja piszecie o płatnościach mobilnych oferując płatności na Androidzie ale użytkowników takich jak ja korzystających z prod